יוסף יניבאור (73), נכה המרותק לקלנועית, שחזר היום (שלישי) את השוד האכזרי שעבר לפני כיומיים ברחוב רוטשילד כפר סבא. "הוא התנפל עליי מאחורה ומשך את התיק", סיפר, "הוא צעקתי ובכיתי - אבל הוא ברח. אני בטראומה מאז המקרה".
1 צפייה בגלריה
הקשיש יוסף יניבאור מכפר סבא שנשדד שלשום  לידו ראש העיר רפי סער
הקשיש יוסף יניבאור מכפר סבא שנשדד שלשום  לידו ראש העיר רפי סער
יניבאור וראש העיר סער
לדבריו, "הלכתי להוציא כסף, הוצאתי 700 שקלים. אני הולך עם תיק צד על הכתף - יש בו ארנק, טלפון, תעודת זהות, כרטיס אשראי וכרטיס קופת חולים - כל מה שאני צריך. חזרתי הביתה עם הקלנועית, השעה הייתה 16:30".
השוד תועד על ידי מצלמת אבטחה, ובינתיים המשטרה פתחה בחקירה. "הזמנתי את המעלית לעלות לדירה. נכנסתי למעלית, ואז הוא קרע מעליי את התיק. החזקתי את התיק ונפצעתי באצבע, התחיל לרדת לי דם. צעקתי, אבל הוא ברח עם התיק. יצאתי ורציתי לרדוף אחריו, אבל איך אעשה זאת עם הקלנועית?".

יניבאור סיפר כי לא חשד בשודד. "ראה אותי איש אחד, והוא הזמין אמבולנס ומשטרה. השוטרים עזרו לי לבטל את הכרטיסים. לקחו את מספר הטלפון שלי בשביל לעקוב אחריו, אולי ימצאו אותו ככה. הוא עמד מאחוריי ועשה את עצמו מדבר בטלפון. זה היה אמצע היום, יש אור, לא חשדתי. זה מעשה כל כך שפל. אני מקווה מאוד שיתפסו אותו".
ראש העיר כפר סבא רפי סער ביקר את יניבאור בביתו. הוא שיתף אותו כי הוא מעורב באופן מלא בחקירה המתנהלת בשיתוף עם השיטור העירוני וצוותי הסיור, הפועלים "סביב השעון בניסיון לאתר את השודד". הוא ציין כי לצד אגף השירותים החברתיים-קהילתיים, יסייע ליניבאור בכל מה שיצטרך.