2 צפייה בגלריה
האמא שנגדה הוגשה התלונה
האמא שנגדה הוגשה התלונה
האם שנגדה הוגשה התלונה
(מתוך עמוד הפייסבוק )
ביום שלישי שעבר קיבלו הורים לילדים עם צרכים מיוחדים שלומדים בגן ברעננה הודעה מהגננת: "אחד מאנשי הצוות אובחן כמאומת, כל הילדים צריכים לעבור לבידוד". איש לא שיער איזו תיבת פנדורה עומדת להיפתח.
"זה היה במילא השבוע האחרון בגן, אז ישר עשינו בדיקות ונכנסנו כולם לבידוד", מספרת אחת האימהות, "אימא שיש לה תאומים בגן כתבה בקבוצה של ההורים: 'אני לא מתכוונת להכניס את הילדים לבידוד ולא לבדוק אותם. לא משתתפת בטירוף הזה. מתנצלת'. הגרוש שלה, שנמצא גם הוא בקבוצה, ענה לה: 'נעשה מה שצריך'. היא ענתה לו: 'תעשה את מה שצריך. אני לא אזרוק אותם אצל אימא שלי'. ואז הגיע הרגע המדהים. הוא ענה לה: 'החלמה מהירה. מקווה שאת מתאוששת מהקורונה', ובאותו רגע היא יצאה מהקבוצה".
למחרת, כשחזרו הבדיקות, להורים נפל האסימון. רבים מילדי הגן, כך התברר, חולים בקורונה. "הרצנו שוב את ההודעות והבנו שהיא זו שהדביקה", מספרת האימא, "נכנסנו לפייסבוק שלה וגילינו שהיא כתבה שם בצורה ברורה שהיא חולה כבר מהתשיעי לחודש. למרות זאת, היא שלחה את התאומים שלה לגן. גם הם בין החולים כמובן".
לדברי האם הזועמת, "בגן הזה לומדים ילדים שגם ככה החיים שלהם כרוכים בהתמודדויות לא פשוטות. רגע לפני שהיו אמורים לצאת לחופש, היא הרסה לכולם. איך אדם יכול לעשות דבר כזה? לסכן ככה את הילדים, את המשפחות שלהם, צוות שנותן את הנשמה לילדים שלה? יש שם סייעת מעל גיל 70. אני כועסת גם על הבעל. לא משנה שהם פרודים. הוא שיתף איתה פעולה".
האם הגישה תלונה למשטרה נגד האישה, תושבת רעננה המפרסמת בקביעות ברשתות חברתיות פוסטים נגד התחסנות ומכנה את הקורונה "הונאה". לדבריה, הגננת העבירה דיווח ותלונה למשרד החינוך.
2 צפייה בגלריה
הפוסט נגד החיסונים שהעלתה
הפוסט נגד החיסונים שהעלתה
הפוסט נגד החיסונים שהעלתה האם שנגדה הוגשה התלונה
(מתוך עמוד הפייסבוק )
הורה אחר בגן סיפר: "לא הלכנו לישון כל הלילה מרוב עצב וכעס. יותר משדאגנו לילדים, דאגנו לצוות. יש שם אנשים מבוגרים מאוד ואישה בהריון. כל הקורונה הם עבדו בשביל הילדים כי הילדים האלה חייבים שגרה. זה גן שאין בו מסכות בגלל הייחוד שלו, אין ריחוק, והם הסכימו להסתכן. זה צוות של מלאכים. הם לקחו את העניין קשה מאוד. לא מאמינים שאחרי כל מה שהם נתנו לילדים, ככה החזירו להם".
עם אותה אם, הוא מספר, היו עוד קודם לכן תקריות: "גם בתקופת הסגרים הראשונה היא הייתה מגיעה לגן בלי מסכה למרות שביקשו שההורים יבואו עם מסכות. היא הכי קיצונית שיש. התעלמה למרות שהעירו לה כל הזמן".
האימא שחלתה מסרה בתגובה: "נדבקתי מאישה מחוסנת פעמיים. דיווחתי על זה למשרד הבריאות. אני יושבת שבועיים בבית. חטפתי קורונה קשה ולא ראיתי את הילדים שלי. הם היו אצל האבא, לא אצלי.
"העם הזה הפך להיות עם של מלשינים. להתפרצות בגן אין קשר אליי. יש לילדים מטפל וגם הוא חולה. הוא מחוסן שהדביק את אימא שלי ואת הילדים שלי. אני לא מחוסנת. הגעתי למצב שהייתי על סף מוות. אני רק מודה לאלוהים שרופאים שמרו עלי יד ביד כי לא הייתי מסוגלת לעשות כלום".
לאחר מכן אמרה: "הילדים שלי הם חלק מניסוי בחיסונים שעשו פה חברות תרופות. לכן כולם סובלים מאוטיזם. זה נכון לגבי כל הילדים בגן שלהם".