המשטרה עצרה אמש (שני) גבר בשנות ה-40 לחייו, תושב אשדוד, בחשד שתקף ואנס נערה בת 14 עם צרכים מיוחדים שהלכה ברחוב ברובע ו'. על פי החשד, הוא הכניס אותה לתוך ביתו ואנס אותה. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.
1 צפייה בגלריה
גבר נעצר באשדוד בחשד שתקף ואנס בת 14 שהלכה ברחוב
גבר נעצר באשדוד בחשד שתקף ואנס בת 14 שהלכה ברחוב
מעצר החשוד באשדוד
הנערה דיווחה על המקרה לבני משפחתה, שהזעיקו את השוטרים. מהמשטרה נמסר כי תוך זמן קצר איתרו השוטרים את ביתו של החשוד ועצרו אותו לחקירה. חוקרי המז"פ של המשטרה הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים נוספים.
יוני, קרוב משפחה של הנערה, סיפר בשיחה עם ynet: "היא חזרה מבית הספר וירדה מאוטובוס, יש לה 7 דקות הליכה עד הבית. הוא ניגש אליה ברחוב ואמר לה שהוא צריך עזרה במחשב בבית שלו, שהוא צריך לדבר עם אמא שלו דרך המחשב כי היא חולה. היא נשמה טובה אז היא הסכימה לעזור לו, אז הוא לקח אותה לבית שלו ונעל אותה שם למשך זמן רב".
לדבריו, אמו של החשוד חזרה הביתה ופתחה את הדלת - ואז הנערה ברחה. "היא רצה הביתה בוכה וסיפרה לאחותה, אחותה סיפרה לי ומיד הגעתי אליהם. היא בכתה וסגרה את עצמה בשירותים. ניגשתי אליה והיא סיפרה לי איפה זה קרה וגם נתנה לי תיאור של החשוד. הגענו אליו ומיד צלצלתי למשטרה ודיווחתי. אנחנו קרועים נפשית, לא מאמינים שזה נפל עלינו. זה בן אדם שכל השכונה ידעה שהוא מסוכן".
מהמשטרה נמסר בתגובה לטענות ולפיהן מסוכנותו הייתה ידועה כי "החשוד לא היה מוכר למשטרה".
פורסם לראשונה: 21:39, 25.10.21