אישה כבת 40 וילד כבן 10 נהרגו בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 75, סמוך למחלף שער העמקים שמזרחית לחיפה. בנוסף פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה צעיר כבן 18 במצב בינוני עם חבלות בגופו, לצד שלושה פצועים נוספים במצב קל.
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג מכונית תושב הצפון פגע במכונית של בני משפחה. כתוצאה מהתאונה נהרגה אישה בת 40 וילד בן 10, שאינם אם ובנה - אך יש ביניהם קשר משפחתי. פצועים נוספים בתאונה פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. אחד הנהגים ונוסע שהיה לידו, תושבי טבאש שבגליל, נעצרו על-ידי המשטרה. בין השאר נלקחו מהם בדיקות דם כדי לבדוק אם השתמשו בסמים לפני הנסיעה.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 75
זירת התאונה בכביש 75
התאונה בכביש 75
( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 75
זירת התאונה בכביש 75
זירת התאונה בכביש 75
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 14:45. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום טיפלו בשישה פצועים, ונאלצו כאמור לקבוע את מותם של שניים מהם. הכביש נחסם לתנועה ובמשטרה ממליצים לנסוע בדרכים חלופיות.
החובש מאיר מנחם סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין שלושה כלי רכב, שכשהגענו הם היו במרחק זה מזה. חילקנו את הצוותים ובאחד מכלי הרכב ראינו אישה וילד לכודים כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית, ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".
בנוסף, אמר מנחם, "צעיר כבן 18 התהלך במקום התאונה כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות קלות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי. מהמקום פונו עוד שלושה נפגעים במצב קל".
מוקדם יותר היום נפצעה באורח קשה צעירה כבת 19 בתאונת דרכים בכביש 1, סמוך למחלף מוצא שבאזור ירושלים. בתאונה, שהתרחשה לאחר שהרכב התנגש במעקה בטיחות בכביש, נפצע גם צעיר כבן 22 באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בעיר.
לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 129 בני אדם בתאונות דרכים - ובממוצע ישנו הרוג אחד בכבישים מדי יום. מתחילת החודש נהרגו 26 בני אדם.