בני משפחתה של סמר קלאסני (51), האישה שעל פי החשד נרצחה הבוקר (ראשון) על ידי בעלה בחיפה, עוד מתקשים לעכל את מותה הטרגי - אך מדבריהם עולה כי הכתובת הייתה על הקיר עם כל הסתבכות שאליה נקלע הבעל החשוד.
"היו לו חובות כבדים בגלל הימורים, האיש היה מכור", סיפר אוסאמה חורי, דודה של סמר. "הוא הוציא המון כסף על חישגד, שקע בחובות כבדים וסיבך את כל המשפחה. גם את הילדים שלו. הוא לקח הלוואות בשוק האפור ולא היה מסוגל להחזיר אותן".
4 צפייה בגלריה
סמר ובעלה
סמר ובעלה
"קשה להאמין שכך היא סיימה את חייה". סמר ובעלה

בן משפחה אחר סיפר בעצב: "סמר הייתה אישה כל כך טובה. היא הייתה נהדרת לילדים שלה, עבדה קשה במשביר לצרכן בשכונת הדר והייתה מוערכת ואהובה. המון אנשים הכירו אותה ואהבו אותה. קשה לנו להאמין שככה היא סיימה את החיים שלה, בדרך כה אכזרית. הוא לא השלים עם זה שהיא לא רוצה אותו יותר. הוא לקח לה את כל המשכורת בשביל ההימורים".
בני המשפחה סיפרו כי הבעל החשוד עבד שנים כמלצר במסעדה ידועה בחיפה. "הוא הרוויח לא מעט כסף ממשכורת וטיפים, אבל בזבז הכל", סיפרו. מיד לאחר הרצח ניסה החשוד להתאבד באמצעות דקירות סכין, אך נפצע קשה ונותח בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ.
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
הזירה בחיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)
איבון אלשייך, המתגוררת סמוך לבית המשפחה, שם עדיין נראים היטב כתמי הדם על המדרגות, סיפרה כי חייגה למשטרה ולמד"א כדי שיגיעו לזירה. "שמענו את הצרחות של האישה מתוך הבית, היא התחננה שיצילו אותה. הוא נעל את הדלת מבפנים ואי אפשר היה להיכנס כדי לעזור לה. בגלל הלחץ זה הרגיש כמו נצח". אלשייך התקשרה למוקד 100 של המשטרה בשעה 09:16, למוקד מד"א בשעה 09:21 ושוב למוקד 100 בשעה 09:26.
לאחר הדיווח שהתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על שני פצועים מחוסרי הכרה בדירה בחיפה, חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בשניים, ופינו את שניהם לבית החולים רמב"ם בעיר. הרופאים נאלצו לקבוע את מותה של סמר.
4 צפייה בגלריה
ג'והיינה כראם
ג'והיינה כראם
"זה היה נורא". השכנה ג'והיינה כראם
(צילום: אלעד גרשגורן)
הפרמדיקים חנן זוהר ושחר עטיאס סיפרו כי "נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה סובלים מפציעות חודרות בגופם. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה והגבר מחוסר הכרה. מיד התחלנו לבצע באישה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קריטי".
ג'והיינה כראם, שכנתם של בני הזוג בבניין ברחוב אל מותנבי, שחזרה: "יצאתי בבוקר למרפסת ופתאום ראיתי את הבעל עובר לדירה של אשתו דרך המרפסת שלנו כשיש לו סכין ביד. צעקתי לו: 'מה אתה עושה?' הוא הכניס את אשתו לבית, סגר את הדלת ואז שמענו צרחות של האישה: 'הצילו הצילו'. זה היה נורא. הבת שלהם הייתה אצל הסבתא, יצאה לרחוב וצעקה 'הוא רוצח את אמא שלי'. זה נמשך כך כמה דקות ואז היה שקט. האישה הייתה אישה מדהימה. שכנה טובה. כואב הלב עליה".
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח
(צילום: אלעד גרשגורן)
פאדי בכר, שכן נוסף, הספיק להיכנס לדירת בני הזוג ואף ניסה להציל את סמר: "הוא השתגע ודקר אותה שלוש דקירות בלב. נכנסתי לדירה, ביצעתי החייאה עליה והרחקתי אותו. הוא אמר לי 'תציל אותה', וזהו זה מה שקרה. רק אחרי שהוא אמר לי להציל אותה, הוא הלך והתחיל לדקור את עצמו. אני גדלתי איתו מילדות, הם התחתנו ולא היו להם שום בעיות. בחיים לא חשבתי שיקרה דבר כזה, הם היו זוג למופת, היא הייתה טהורה וזכה כשלג. אני בטראומה".
שכנה של בני הזוג סיפרה: "הם היו מסוכסכים לאחרונה. הוא היה מורחק ממנה, אבל למרות זאת לא חשבנו אף פעם שזה יגיע לדבר כזה. יש לבני הזוג שלושה ילדים והכי כואב עליהם". במשטרת חיפה אמרו מנגד כי לא היו תלונות בעניינם של בני הזוג והם אינם מוכרים מאירועי אלימות קודמים.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.