פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שני תושבי השרון, לאחר שצילמו והפיצו, כל אחד לפי חלקו, תושב ארסוף בביתו, עמוס לוזון, מקיים יחסים אינטימיים עם בת זוגו. בנוסף, אחד הנאשמים אף ניסה לסחוט כספים ממקורבו של המצולם.

2 צפייה בגלריה
עמוס לוזון
עמוס לוזון
עמוס לוזון
(צילום: עמית שעל)
מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יהונתן טל מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי בחודש יוני בילה המתלונן עם זוגתו בבריכה שבחצר ביתו הפרטי בארסוף, והשניים קיימו יחסים אינטימיים. אותה עת צעד הנאשם א"א סמוך לבית ומשהבחין במעשיהם של השניים, תיעד אותם בסרטון וידאו, ושלח אותו למספר אנשים, בהם הנאשם ב"ב, שהפיץ גם הוא את הסרטון בקבוצת וואטסאפ עם חבריו. במסגרת ההתכתבות בקבוצה, עלה רעיון לסחוט את המתלונן או לשלוח את הסרטון לאחד ממקורביו.
בתחילת יולי פנה אדם אחר למתלונן ואיים עליו שיפיץ את הסרטון שהגיע לידיו, אם לא ישלם לו סכום כסף.
הנאשם ב"ב יצר קשר עם מקורבו של המתלונן, וטען בפניו בכזב כי אדם בשם ענבר לוי צילם את הסרטון והציגו בפניו. בהמשך לכך, התקשר המקורב לטלפון של ענבר לוי, שהיה למעשה מספר טלפון נוסף של שני הנאשמים, ביקש לנהל עימם מו"מ על מנת שימחק את הסרטון ובתגובה ביקש ב"ב מהמקורב 13 אלף שקל. משסירב המקורב לשלם, ביקש הנאשם ב"ב מהמקורב שישלח לו את מספר הטלפון של המתלונן, תוך שהוא מאיים עליו "תאמין לי, אני אשיג את המספר של...(המתלונן) הזה ואני אשלח לו את הסרטון".
בהמשך לכך, הופץ הסרטון בתפוצה רחבה, ונשלח באמצעים אלקטרוניים שונים למספר רב של אנשים, ובפרט לבני משפחתו של המתלונן, ודבר קיומו של הסרטון ותוכנו פורסמו אף בכלי התקשורת. עם פרסום קיומו של הסרטון בכלי התקשורת, יצר א"א קשר עם חלק מהאנשים שאליהם שלח את הסרטון וביקש מהם למחוק אותו ואת ההתכתבויות שלהם בעניין זה, במטרה להכשיל חקירה פלילית עתידית.
2 צפייה בגלריה
עו"ד תמיר סננס שחר חצרוני נתי שמחוני
עו"ד תמיר סננס שחר חצרוני נתי שמחוני
עו"הד תמיר סננס, שחר חצרוני ונתי שמחוני
(צילום: יריב כץ, אסף אלון, יורם רשף)
כתב האישום מייחס לנאשמים עבירה של הטרדה מינית. בנוסף, לא"א מיוחסת עבירה של פגיעת בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט. ולב"ב מיוחסת גם עבירה של סחיטה באיומים.
בהתאם להחלטת בית המשפט, חל איסור לפרסם כל פרט שיוביל לזיהוי הנאשמים. מי שמייצגים אותם הם עוה"ד תמיר סננס ושחר חצרוני ממשרד נוי סננס שפרלינג חצרוני, וגם עורכי הדין נתי שמחוני ועלא תילאווי.