2 צפייה בגלריה
תיעוד הפשיטה ומעצר השומר החשוד שסיפק סמים לקטינים ואנס אותם
תיעוד הפשיטה ומעצר השומר החשוד שסיפק סמים לקטינים ואנס אותם
אעיד בעת מעצרו בקרוואן
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אוסאמה אעיד, בגין אונס של נערים ונערות, ובכך שסיפק להם סמים.
לפי כתב האישום, אעיד, שומר באתר בנייה בקריית גת המתגורר בקרוואן, נהג להזמין אליו נערות ונערים, וביצע בהם את העבירות. כתב האישום מייחס לו שישה סעיפים שמגוללים ארוכות את עבירות המין וכן את הדרך שבה סיפק לקטינים סמים מסוכנים, כמו למשל קוקאין.

עוד עולה מכתב האישום כי בידי המשטרה נמצאת שורה ארוכה של התכתבויות של הנאשם עם הנערים, שבמסגרתן הזמין אותם אליו למגורים - שם ביצע את המיוחס לו, וכן מעשים מגונים, לעיתים חרף התנגדותם. בנוסף, חלק מהמקרים אף תועדו בטלפונים הסלולריים של הנערים - באחד המקרים תועדו שתי נערות כשהן צורכות קוקאין, שעל פי האישום סיפק להן אעיד.
לצד זאת, מתואר כיצד הנאשם פגש את הנערות והנערים בקיוסק בעיר, שם פיתה אותם להגיע איתו למגוריו. בהמשך, כתב האישום מדגיש כיצד אעיד אנס את הנערות בזמן שהיו תחת השפעת סמים, שהוא סיפק להן בעצמו. "הוא היה מודע לגילם של רוב הקטינים שהתארחו אצלו, ובאופן כללי הוא הקיף את עצמו בילדים", נכתב.
בין היתר מואשם אעיד בשתי עבירות של אינוס, וכן במעשה סדום, הדחת קטין לסמים, הספקת סמים לקטינים ועוד.
עו"ד מיכה גבאי, המייצג את אעיד, מסר: "החקירה המשטרתית הסתיימה זה מכבר והתיק הועבר לעיון הפרקליטות שאמורה להחליט מהן העבירות שיש ליחס למרשי. מכל מקום, מרשי כופר בהדחת הקטינות לשימוש בסמים ו/או באלכוהול - הקטינים השתמשו בסמים שהם הביאו ומימנו מכספם שלהם. באשר לחשד לביצוע עבירות מין, בחקירתו במשטרה מסר מרשי כי עם אחת הקטינות היו יחסי מין בהסכמה, וכופר שהיו יחסי מין עם האחרות. כך או כך, לאחר עיון בחומרי החקירה נשכיל יותר".