סרטון שפורסם שלשום (יום ב') בארה"ב מתעד את הפשיטה המשטרתית על ביתה של קשישה בת 98, שהלכה לעולמה יום לאחר מכן. הפשיטה הייתה ב-11 באוגוסט, בעיר מריון שבקנזס.
משפחתה של מאייר היא המוציאה לאור של מקומון בקנזס, Marion County Record. המשטרה פשטה על הבית של ג'ואן בעקבות תלונה של מסעדה מקומית - שטענה כי העיתון פרסם עליה מידע שהושג בדרך לא חוקית. השוטרים פשטו גם על משרדי העיתון, ועל כמה בתים נוספים.
שישה שוטרים הגיעו לביתה של מאייר עם צו חיפוש, ובמהלך הפשיטה החרימו מחשבים וטלפון סלולרי. בסרטון שפרסמה שלשום משפחתה של מאייר נראית הקשישה נעזרת בהליכון, בשעה שהשוטרים עורכים חיפוש בבית. "צאו לי מהבית, אני לא רוצה שתהיו בבית שלי. אל תגעו בשום דבר. זה הבית שלי", אמרה לשוטרים. "אמא שלך לא אהבה אותך?", שאלה את אחד מהם. "זוז לי מהדרך, אני רוצה לראות מה הם עושים". בחלק אחר בתיעוד הקשישה מגדפת את השוטרים.
ג'ואן התגוררה עם בנה אריק, עורך המקומון שבבעלות המשפחה. הוא לא היה בבית בזמן הפשיטה. המשפחה מסרה כי הסרטון מתחיל כשעה וחצי אחרי שהשוטרים הגיעו לבית, ומסתיים כשהשוטרים ניתקו את הבית מהאינטרנט. במהלך הסרטון מנסה ג'ואן להשיג את בנה בטלפון.
יום אחרי הפשיטה ג'ואן בת ה-98 מתה מדום לב. לטענת העיתון המשפחתי, בדו"ח נתיחת הגופה נכתב כי הלחץ והחרדה של מאייר אחרי הפשיטה "תרמו למוות".
כמה ימים אחרי הפשיטה אמר התובע המחוזי כי למשטרה לא היו מספיק ראיות שיצדיקו את צו החיפוש, ואת החרמת הטלפון הסלולרי והמחשבים - שהוחזרו למשפחת מאייר. המשפחה מתכננת להגיש תביעה. במקביל הרשויות בקנזס ממשיכות לחקור את פעילות העיתון שלה.