"אני פונה ליורים - אתם באים לבית הלא נכון". בחודש האחרון ירו פעמיים אלמונים לעבר דלת ביתו של חיים מזרחי, מתווך מוכר מבית דגן. לטענתו, המשטרה לא עזרה, אז החליט לפנות לקבלני הביצוע דרך התקשורת: "אני כבר חודש בסרט רע, לא חי בבית עם הילדים. אלו שירו צריכים לדעת זאת טעות בבית".
מזרחי אמר כי "חוקרי המשטרה אמרו לי שבוודאות מדובר בטעות בזיהוי", וסיפר כי בצעד נואש החליט לפנות ליורים. "אני מתחנן ממי שמרסס ירי לעבר דלת ביתי - זאת טעות בכתובת. אני מעולם לא רבתי עם איש או חייב כסף לאיש. אני והילדים מבוהלים. עזבנו את הבית מהפחד שבפעם השלישית אחד הכדורים ייקח את החיים שלנו".
3 צפייה בגלריה
חיים מזרחי
חיים מזרחי
מזרחי. "מפחד על החיים שלי ילדיי"
לפני כחודש תועד במצלמת האבטחה הממוקמת בכניסה לביתו של מזרחי אדם חובש קסדה יורד מקטנוע, צועד לעבר הדלת ויורה מספר כדורים. כבר אז אמר מזרחי: "אין לי סכסוך עם איש, זו טעות בזיהוי". בתו, שבחודש הבא מתגייסת לצה"ל, ישנה בסלון ואחד הכדורים עבר סנטימטרים בודדים מעל ראשה. המשטרה פתחה בחקירה ועד כה לא נעצרו חשודים.
ביום שני בשבוע שעבר בשעה 01:15 בלילה, ירה שוב אלמוני 11 כדורים לעבר דלת ביתו של מזרחי. במצלמת האבטחה תועד יורה פועל באותה השיטה. אדם, חבוש בקסדה, מגיע עם קטנוע לכניסה המובילה לבית הפרטי, צועד באיטיות לעבר הדלת ויורה לעבר חלקה התחתון - פעולה הנחשבת לירי אזהרה וללא כוונה לפגוע.

מזרחי סיפר בפחד: "התקשר אליי קצין משטרה ודיווח שוב על ירי לעבר הבית, אני והילדים כבר לא ישנים בבית. רצתי מהר הביתה, ראיתי שוטרים שאוספים תרמילים ליד הדלת ובתוך הבית היו סימני קליעים בכל מקום". מזרחי אב לתאומים בני 17 וילדה בת 18. "הרחקתי את הילדים מהסכנה, הם ישנים במקום אחר". לדבריו, "היורים האלה עצרו לי את החיים, בפעם הראשונה אמרתי טעות בזיהוי ואז עוד פעם ירו לעבר הבית. קבלני הביצוע שרוצים לירות ירי אזהרה, עושים ווייז ובטעות מגיעים לכתובת שלי פעם שנייה ויורים".
מזרחי טען כי הפרנסה והמוניטין שלו נפגעו. "כולם מרימים גבה. בפעם הראשונה קיבלו את זה שמדובר בטעות, בפעם השנייה כבר מתקשים להאמין, חושבים שהסתבכתי עם עבריינים. אני לא יודע מה לעשות חוץ מלפנות ליורים דרך התקשורת - אתה יורים על הבית הלא נכון. אני מתחנן לקבל את חיי בחזרה".
3 צפייה בגלריה
הנזק שנגרם מאירוע הירי לעבר בית בבית דגן
הנזק שנגרם מאירוע הירי לעבר בית בבית דגן
תיעוד הנזק בביתו של מזרחי
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
הנזק שנגרם מאירוע הירי לעבר בית בבית דגן
הנזק שנגרם מאירוע הירי לעבר בית בבית דגן
(צילום: נדב אבס)
המתווך המוכר, טען כי הפגיעה במוניטין לא מעניינת אותו. "עכשיו אני רוצה להציל את החיים של הילדים שלי וגם את שלי. אנחנו חיים בפחד ובינתיים המשטרה לא עוזרת, החלטתי לעשות מעשה ולפנות ליורים. אני ממש פוחד שזה יקרה פעם שלישית ובסוף יחליטו לפגוע במי שיוצא מהבית שלי".
מזרחי ביקר את מדיניות הממשלה. "הזיה מה שאני עובר עם הילדים בחודש האחרון ומה שמעניין את הממשלה ואת השר בן גביר זו רפורמה משפטית, כן או לא. בינתיים המשטרה לא החזירה לי את השקט והשלווה. מתי ייגמר הסרט הרע שנקלענו אליו. מבקש שהמשטרה שתתחיל לעבוד ותגיע ליורים. אנשי המשטרה לא משתפים אותי בכל מה שהם יודעים".
המשטרה מסרה בתגובה: "בעקבות האירוע נפתחה חקירה במהלכה יבוצעו כלל הפעולות הנדרשות במטרה לאתר את החשודים ולמצות עמם את הדין".