1 צפייה בגלריה
ליברמן מתחסן בחיסון הרביעי
ליברמן מתחסן בחיסון הרביעי
ליברמן מקבל את החיסון הרביעי, השבוע
שר האוצר אביגדור ליברמן אובחן במהלך היום כחיובי לקורונה, חמישה ימים לאחר שקיבל את המנה הרביעית של החיסון. עם צאת השבת כתב ליברמן בטוויטר: "אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים. אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה. שמרו על עצמכם". גם חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד נדבק בנגיף בסוף השבוע.
בכך מצטרף ליברמן גם לשר החוץ יאיר לפיד, שנדבק גם הוא בנגיף במהלך השבוע, ולשר זאב אלקין שהודיע אתמול לכל מי שפגש אותו בימים האחרונים להיבדק ואמר שימשיך את הבידוד בביתו. גם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב וחברי הכנסת אוסמה סעדי ועידן רול נדבקו לאחרונה. מלבד חברי הממשלה ואמסלם, גם אתי עטיה, אופיר כץ וחיים כץ מהליכוד, יואב בן צור מש"ס, ישראל אייכלר מיהדות התורה (בפעם השנייה) ומיכאל ביטון מכחול לבן אובחנו כמאומתים.

גם היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, ד"ר איל חולתא, נמצא אתמול כחיובי לנגיף. ראש הממשלה נפתלי בנט וצוותו נבדקו לאחר הגילוי בבדיקות אנטיגן וקיבלו תשובה שלילית.
היום הודיע קצין הכנסת יובל חן כי שני עובדי אגף טכנולוגיה ומחשוב, ועובד אגף משאבי אנוש, נמצאו חיוביים לקורונה. בנוסף, אובחנו שניים מאנשי משמרת הכנסת ואחת מעובדות מרכז המחקר והמידע.