3 צפייה בגלריה
ראש הממשלה נפתלי בנט
ראש הממשלה נפתלי בנט
בנט
(צילום: AFP)
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נמצא חיובי לנגיף הקורונה. "ראש הממשלה חש בטוב וימשיך את סדר יומו כמתוכנן מביתו", נמסר מלשכתו. הבוקר (יום ב') יקיים בנט הערכת מצב בעקבות הפיגוע שאירע אמש בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה וגורמים נוספים.
אתמול ביקר בנט בתחנת המשטרה בחדרה אחרי הפיגוע, וצולם לצד המפכ"ל יעקב שבתאי - שאובחן גם הוא הבוקר כחיובי לקורונה. מהמשטרה נמסר כי "המפכ"ל חש בטוב וימשיך לנהל ולפקד על פעילות משטרת ישראל". אמש המפכ"ל ביקר בבית החולים הלל יפה את לוחמי הימ"ס שחיסלו את המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. בנט גם נועד עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, והשניים תועדו כשהם קרובים ולוחצים ידיים. ממחלקת המדינה האמריקנית נמסר כי בלינקן ייבדק נגד הנגיף.
3 צפייה בגלריה
ראש הממשלה נפתלי בנט במסיבת עיתונאים עם מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן
ראש הממשלה נפתלי בנט במסיבת עיתונאים עם מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן
בנט ובלינקן אתמול. מזכיר המדינה ייבדק
(צילום: אולבייה פיטוסי, פלאש90)
3 צפייה בגלריה
בנט בתחנת המשטרה בחדרה עם המפכ"ל
בנט בתחנת המשטרה בחדרה עם המפכ"ל
בנט עם שבתאי בתחנת המשטרה בחדרה. גם המפכ"ל נדבק
(צילום: דוברות המשטרה)
בימים האחרונים מקדם ההדבקה גבוה מ-1 והמגפה שבה להתפשט, כשאתמול אובחנו 9.857 חיוביים לקורונה. בסך הכול ישנם בישראל 71,575 חולים פעילים, מתוכם 287 במצב קשה. עם זאת, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אמר אתמול כי "בימים האחרונים אנחנו רואים התמתנות בעלייה בתחלואה", לאחר שמקדם ההדבקה התייצב ואף רשם ירידה קלה.
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו איחל לבנט רפואה שלמה בטוויטר, וכתב: "בריאות לפני הכול". שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד כתב: "החלמה מהירה ראש הממשלה. תהיה בריא אח".