ארון הבגדים בחדר ילדות בבית בנצרת הפך למקום מסתור לנשק, מחסניות וקליעים. כך נחשף בחיפוש שביצעה המשטרה, בסיוע יס"מ, במתחם בתים בעיר. כתב אישום חמור הוגש נגד גבר בן 36 בגין החזקת אמצעי לחימה ונשיאת נשק.
לפני כמה ימים הגיע למשטרה מידע על נשק שמוחבא באחד הבתים בעיר, וצוות בלשים ויס"מ ממרחב העמקים הגיעו למתחם שכולל שלושה בתים. "לא היה לנו שום מידע על מקום הימצאו של הנשק", תיאר רפ"ק חגי מימוני, קצין חקירות ותיק במחוז הצפוני של המשטרה. התחלנו בחיפוש וסריקות בכל המתחם, זה היה כמו לאתר מחט בערימת שחת. עברנו על כל החצרות, חדרי השינה והסלון, ואז אחד הבלשים נכנס לחדרן של הבנות והתחיל לחפש".
מימוני הדגיש כי המשטרה נמנעת ככל שהיא יכולה מחיפוש בחדרי ילדים. "חשוב לציין שחדרי הילדים, ובעיקר חדרן של בנות צעירות ומתבגרות, נחשב לקודש הקודשים עבורנו", הוא הבהיר. "הכל כדי לשמור על פרטיותן של הנערות, לכן אנחנו משתדלים לא להגיע לשם".
1 צפייה בגלריה
הנשקים שהוסלקו בארון הילדים
הנשקים שהוסלקו בארון הילדים
"עצוב שעבריינים מנצלים מקום פרטי של ילדיהם". הנשקים שנמצאו
ערנותו של הבלש שנכנס לחדרן של הבנות הוכיחה את עצמה, שכן לאחר שסרק את החדר הבחין בשקית חשודה שהייתה מוסתרת מעל לארון הבגדים של הבנות. הוא נגע בה, הבחין בקנה של רובה ולאחר שפתח אותה גילה רובה מסוג קרלו, מחסניות וקליעים. החשוד בהחזקת הנשק, שלא היה בבית, נעצר זמן קצר לאחר מכן במקום עבודתו באזור בית שאן.
"זו הפעם הראשונה שאנו מוצאים נשק מוסלק בארונות הבגדים של נערות מתבגרות", סיכם מימוני. "עצוב שעבריינים מנצלים את המקום הזה, שאמור להיות פרטי ואינטימי עבור הבנות, כדי להפוך אותו למחסן אמצעי לחימה".
מהחקירה עלה עוד כי הנשק היה מעורב בעבר בכמה אירועי ירי בצפון, והוא נשלח למעבדות המטה הארצי בירושלים. בתום החקירה הוגש כתב אישום נגד בעל הנשק, כשסרטון התפיסה של המשטרה משמש כראייה מרכזית נגדו.