רשת LBCI הלבנונית דיווחה מפי "מקור שעוקב אחר המשא ומתן" כי "מפקד פיקוד המרכז האמריקני (סנטקום) בראד קופר יגיע ללבנון בשעות הקרובות מישראל כדי לדון ביישום מנגנוני הביטחון המצורפים להסכם המסגרת, ובפרט הקמת הוועדה המשולשת שתפקח על היישום". אותו מקור טען כי "אין תיקונים בטקסט ההסכם. עמדתנו מתחילת הדרך הייתה שאזורי הפיילוט הם מסגרת לנסיגה ישראלית הדרגתית, שתוביל לנסיגה מלאה מכל שטח לבנון. עלינו לנצל את המצב הנוכחי כדי להתחיל ביישום. כאשר הנסיגות יחלו, הביקורת על ההסכם תפחת כי העדיפות תהיה חזרת האנשים לכפריהם והתחלת תהליך השיקום".





