שלב נוסף בחקירת פרשת "משחקי חברה": אחרי שורת השלמות חקירה שבוצעו בעניין פרשת עבירות המין שבמרכזה עמד הזמר אייל גולן, אחת המתלוננות תגיע מחר (רביעי) למשרדי ימ"ר של משטרת מחוז תל אביב לעימות עם כדורגלן לשעבר שמעולם לא נחקר בפרשה ומקורב לזמר.
לאחר שהפרקליטות הורתה למשטרה לבצע פעולות חקירה נוספות שמונה שנים אחרי סגירת הפרשה, בחודשים האחרונים נחקרו שוב כל המעורבים בפרשה - ובתום חקירתם שוחררו ללא כל תנאים מגבילים. למרות ששמותיהם הופיעו בכמה עדויות, החל ממחר יגיעו גורמים נוספים שלא נחקרו כדי לערוך עימות עם המתלוננות שהיו בנות 15-14 בזמן הפרשה.
1 צפייה בגלריה
תחנת משטרת מרחב יפתח
תחנת משטרת מרחב יפתח
ממחר: סדרת עימותים במחוז תל אביב
(מתוך ויקיפדיה)
עורכת הדין שמייצגת את הנשים, גליה שמילוביץ', טענה בפני הפרקליטות כי המשטרה ערכה חקירה רשלנית שבמהלכה לא ניתן יחס לטענה שהושקו באלכוהול וצרכו סמים מצד הזמר המפורסם וסביבתו. שמילוביץ' אמרה גם כי אביו המנוח של גולן, דני ביטון, הפעיל מנגנון שבו "צד" מעריצות של הזמר יחד עם מקורבים נוספים בעזרת אזכור שמו של הזמר.
הנשים לא יגיעו לבד לעימות. בכניסה לתחנת המשטרה ברחוב סלמה תתקיים הפגנה של קבוצת תומכות ופעילים מאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.
עורכת הדין שמילוביץ' אמרה היום כי גם שחקן הכדורגל לקח חלק ב"מנגנון הניצול המיני של הנערות והקטינות", כלשונה. "הוא אפילו לא זומן לחקירה כשהתפוצצה הפרשה למרות ששמו הוזכר מצד כמה נערות", כתבה.
על אחת המתלוננות כתבה שמילוביץ' כי "ב-2013 נערה צעירה מגיעה מבית קשה יום ומקבלת הצעה לפגוש את הזמר הנערץ עליה. היא מוחמאת כל כך. היא לא יודעת שמדובר בציד מאורגן, היא לא יודעת שזה מנגנון משומן. יש שיטה, יש נוהל עבודה, זה כמו קו אספקה במפעל. רק שבמנגנון הזה הסחורות הם נערות".
לדברי עורכת הדין, הנערה שהפכה היום לאישה צעירה ואם לילדים, עדיין תוהה מדוע הכדורגלן לא נחקר למרות שמסרה את שמו. "המתלוננות ט' ו-נ' נלחמות כדי שהפארסה הזאת תיפסק", אמרה. "אחרי תשעה חודשים של חקירה מחודשת ושמונה שנים טרופות יחלו העימותים עם מי שפגעו בהן. אולי בסוף מסע העימותים, כל המעורבים בפרשה הנוראית הזאת יתנו את הדין".