באיטליה מדווחים הערב (יום שבת) כי מטוס צבאי אווירובטי של חיל האוויר האיטלקי התרסק בשדה תעופה באזור העיר טורינו, וכי בעקבות הפיצוץ שהתרחש על הקרקע נהרגה ילדה בת חמש שנסעה יחד עם בני משפחתה במכונית שחלפה בסמוך לשדה. המשפחה הגיעה לאזור כדי לצפות בתרגיל של המטוסים. בתיעוד דרמטי שהופץ מרגעי ההתרסקות נראה כדור האש והעשן הענקי שהיתמר באוויר אחרי ההתרסקות. צפו בתיעוד בסרטון שבפתח הידיעה.
3 צפייה בגלריה
התרסקות מטוס קרב ב טורינו איטליה
התרסקות מטוס קרב ב טורינו איטליה
תיעוד הפיצוץ אחרי ההתרסקות, ליד טורינו
המטוס שהתרסק הינו אארמקי MB-339, מטוס סילון חד-מנועי מתוצרת איטלקית שמשמש גם כמטוס קרב וגם כמטוס אווירובטי. לפי הדיוווחים הוא ושאר המטוסים המריאו היום כדי להיערך למפגן אווירי שתוכנן מחר לציון יום השנה ה-100 להקמת חיל האוויר האיטלקי, אבל בגלל האסון האירוע בוטל.
ב"לה רפובליקה" דיווחו כי המכונית נפגעה מאחד משרידי המטוס שעפו לכל עבר במהלך הפיצוץ, וכי בת החמש נהרגה באופן מיידי. אחיה בן התשע נפצע באורח קשה, וגם הוריה נפצעו ופונו לבתי חולים באזור. ההורים, וגם הטייס שנפצע, לא נמצאים לפי הדיווחים בסכנת חיים. ב"לה רפובליקה" ציינו כי תחקיר ראשוני העלה אפשרות שהמטוס התרסק בגלל להקת ציפורים, וכי ייתכן שאחת מהן חדרה למנוע שלו.