צה"ל חיסל בתקיפות אתמול ברצועת עזה שני מחבלי חמאס, אחמד מוניר חליל זאזא וחוסיין ספדי, שפעלו לפגוע בכוחות באזור. מדובר צה"ל נמסר כי זאזא היה "אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה, ופעל לייצור וחלוקת אמצעי לחימה בין הפלוגות ושימש כאחראי על בניית מטענים ובתים ממולכדים. בעת האחרונה הוא ניסה להטמין מטענים בקרבת הקו הצהוב". ספדי היה "מפקד מערך הצליפה בעיר עזה, שהיה אחראי לאורך המלחמה על כלל מתווי הצליפה נגד כוחותינו במרחב. בתקופה האחרונה ספדי הפר באופן שיטתי את הסכם הפסקת האש, וניסה לפעול להכשרת מחבלים ולקידום מתווי צליפה נוספים נגד כוחות צה"ל".