ילדה בת חמש הצילה את אחיה הפעוט, אחרי תאונת דרכים קטלנית שבה נהרגו הוריהם. שני הילדים שרדו את התאונה יחד עם אחיהם בן השנתיים, ונמצאו יומיים אחרי התאונה.
2 צפייה בגלריה
אוסטרליה זירת תאונה הילדים ניצלו
אוסטרליה זירת תאונה הילדים ניצלו
הרכב שהתהפך, ונמצא אחרי 55 שעות
התאונה הייתה במדינת המחוז מערב אוסטרליה. ביום ראשון, ליל חג המולד, יצאה המשפחה מהעיירה נורטהאם לעיירה קונדינין, שנמצאת במרחק של 200 ק"מ. בקונדינין מתגוררת הסבתא של הילדים מצד האב, והמשפחה רצתה להגיע אליה בשעה מוקדמת ולהיות איתה בבוקר של חג המולד.
כשהמשפחה הייתה במרחק של 10 ק"מ מקונדינין רכב השטח שלה התהפך. סיבת התאונה לא ידועה, אך עובד בתחנת דלק שפגש את המשפחה באותו הלילה סיפר שהאב היה עייף. כשהמשפחה עצרה בתחנת דלק אחרי 01:00, כדי לתדלק ולקנות אוכל ושתייה לילדים, האב שילם לעובד ושוחח איתו. "הוא אמר לי שהוא בדרך לקונדינין ושיש לו נסיעה של עוד כמה שעות. הוא נראה מותש, הוא לא קנה קפה. אז הוא עזב, איחלתי לו בהצלחה בנסיעה הארוכה. לרוע המזל, הוא לא הצליח".
אחרי שהמשפחה לא הגיעה לבית הסבתא החלו חיפושים אחריה. בשלישי בבוקר נמצא רכב השטח המשפחתי בפרברי קונדינין. מותם של ההורים, סינדי (25) וג'ייק (28) נקבע במקום. חברים של המשפחה שלקחו חלק בחיפושים מצאו בזירה את שלושת הילדים. קרוב משפחה סיפר שהילדה בת החמש הצילה את אחיה בן השנה, כששחררה אותו ממושב הבטיחות אחרי שהרכב התהפך. "אם בת החמש לא הייתה פותחת את חגורת מושב הבטיחות של בן השנה, הוא לא היה איתנו היום".
אותו קרוב משפחה סיפר שבזמן שהילדים היו לכודים ברכב, עם הוריהם ההרוגים, הטמפרטורות באזור היו חריגות. "בעיקרון הם היו לכודים במכונית במשך 55 שעות, בחום של 33 מעלות צלזיוס. אף אחד לא יודע מה עבר עליהם", אמר קרוב המשפחה, בן דודו של האב שנהרג.
הילדים סבלו מהתייבשות קשה ומפציעות שאינן מסכנות חיים. הם פונו לבית החולים.