ראש הממשלה בנימין נתניהו "רדף" גם לאחרונה אחרי ג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד שוב לתפקיד דונלד טראמפ, כדי שישקיע בשוק התקשורת בישראל ויפתח ערוץ שמרני בסגנון "פוקס ניוז". כך אמר ל-ynet גורם המעורה בפרטים. בלשכת ראש הממשלה מכחישים את הדברים.
2 צפייה בגלריה
 בנימין נתניהו ניפגש עם ג'ארד קושנר בלשכת רה"מ בירושלים
 בנימין נתניהו ניפגש עם ג'ארד קושנר בלשכת רה"מ בירושלים
קושנר עם נתניהו ב-2019
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
קושנר, שכיהן כיועץ של טראמפ בבית הלבן ונשוי לבתו איוונקה טראמפ, הוא גם הבעלים של העיתון הימני "הניו יורק אובזרוור" ושל חברת הנדל"ן "קושנר נכסים". בני הזוג הגיעו לישראל לפני כחודש לביקור הזדהות בעקבות טבח 7 באוקטובר.
בעבר בחן קושנר אפשרות להשקעות ישירות בחברות ישראליות, כשלפי הדיווחים שכר יחד עם צוותו חדרים במלון הילטון ושהו בישראל לתקופה ארוכה תוך בחינת הצעות השקעה בחברות רבות. בספטמבר האחרון קרן אפיניטי שבבעלותו הודיעה כי תשקיע כ-570 מיליון שקל לטובת פיתוח פעילות הרכב והאשראי של "קבוצת שלמה" בישראל.
2 צפייה בגלריה
אמיר אוחנה בסיור בכפר עזה עם איוונקה טראמפ וג׳ראד קושנר
אמיר אוחנה בסיור בכפר עזה עם איוונקה טראמפ וג׳ראד קושנר
ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ בביקור ההזדהות בקיבוץ כפר עזה
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
לפי הגורם המעורה בנושא, נתניהו הפציר בקושנר כבר תקופה ארוכה להיכנס לשוק התקשורת הישראלי. ראש הממשלה הודה בעבר כמה פעמים כי הוא פועל לשנות את פני התקשורת בארץ במטרה להפוך אותה ליותר מגוונת.
ביום שני פורסם ב"זמן ישראל" כי נתניהו נפגש בלשכתו עם לכלן מרדוק, נשיא תאגיד "ניוז קורפ" שבבעלותו "פוקס ניוז" וכן "וול סטריט ג'ורנל". בדיווח צוין כי הפגישה נערכה בהמשך לניסיונות של נתניהו לשכנע את משפחת מרדוק להקים בישראל ערוץ בסגנון "פוקס ניוז".
בלשכת ראש הממשלה הכחישו כאמור את הדיווחים על ניסיונות של נתניהו לשכנע את קושנר, כך גם בחברת הנדל"ן שבבעלות חתנו של טראמפ.