גבר כבן 32 נורה למוות הבוקר (שישי) סמוך לגן ציבורי ברחוב הגדנ"ע בפתח תקווה. הוא נמצא ירוי בתוך רכב, וצוות מד"א קבע את מותו במקום. נסיבות האירוע נחקרות, לפי החשד מדובר ברצח. המשטרה עצרה בזירה חשוד תושב העיר בן 29.
בין היתר נבדק חשד כי הירי הוא המשך לקטטה בגן ציבורי שהתרחשה קודם לכן. הנרצח נמצא בתוך רכב, ונבדק אם ניסו לקחת אותו לבית חולים או להבריח את גופתו מהזירה. במשטרת מרחב שרון בפיקודו של חיים שמואלי סירבו למסור פרטים נוספים.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת הרצח בפתח תקווה
תושב שמתגורר ליד הגן הציבורי סיפר שבשעה 4:30 לפנות בוקר שמע צעקות של שתי חבורות במקום, שבהמשך התפצלו ועזבו את המקום. "זמן לאחר מכן שמעתי יריות - והבנתי שזה קשור לקטטה", הוא הוסיף. במשטרה בודקים אם המעורבים בקטטה, שהרקע לה עדיין אינו ברור, היו בגילופין.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 4:50. פרמדיק מד"א אלעד פולק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר ההכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וניתוח חירום בשטח, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
אמש נורה למוות חוסאם עותמאן, תושב חיפה כבן 30, בעת שהיה ברכבו בדרך אלנבי בחיפה. צוות מד"א פינה אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים. בנוסף, חשד כי רכב שעלה באש סמוך לאזור התעשייה מת"ם בעיר, היה שייך ליורים והוצת לשם טשטוש ראיות.