בתום מרדף לילי דרמטי ברחובות וכבישי העמקים, שנמשך כמעט עד לצומת גולני, הצליחו שוטרים להחזיר תינוק בן ארבעה חודשים, שעל פי החשד נחטף בידי אביו מאמו. במהלך המרדף נסע האב במהירות מסוכנת ותוך ביצוע עבירות תנועה רבות - בזמן שהתינוק ברכב. צפו בתיעוד המרדף בראש הכתבה.
אתמול (שבת) סמוך לחצות קיבלו שוטרי מרחב העמקים דיווח על קטטה אלימה באחת השכונות בנצרת. צוות שוטרי סיור יצא למקום, ותוך כדי סריקה הבחין ברכב מסוג טויוטה נוסע במהירות, עוקף רכבים, ואף עולה על מדרכות באופן מסוכן. השוטרים פתחו במרדף כדי לבלום אותו.
2 צפייה בגלריה
תיעוד ממרדף השוטרים אחרי האבא
תיעוד ממרדף השוטרים אחרי האבא
מתוך תיעוד המרדף הלילי
(באדיבות דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
תיעוד ממרדף השוטרים אחרי האבא
תיעוד ממרדף השוטרים אחרי האבא
תיעוד המרדף
(באדיבות דוברות המשטרה)
תוך כדי המרדף הגיע דיווח למוקד 100 מאישה שסיפרה כי בעיצומו של ויכוח עם בעלה הוא לקח את בנם התינוק ונמלט. "עשינו מיד אחד ועוד אחד והבנו שמדובר באותו מקרה", תיאר קצין המודיעין של משטרת נצרת פקד דורון למברסקי. "מכאן זה הפך לארוע אחר לגמרי, כשהמטרה הראשונה הייתה לשמור על חייו של התינוק, לעשות הכול כדי שהוא לא ייפגע. הוריתי לכל הניידות שהשתתפו במרדף שיש חשש לחיי התינוק, והעדיפות הראשונה היא לשמור על התינוק".
לאחר ההוראה המשיכו הניידות לנסוע אחרי הנהג הנמלט תוך שהם רואים כיצד הוא ממשיך לחתוך נהגים בכביש ולזגזג. בשלב מסוים הנהג עשה תאונה עצמית ונתקע עם הרכב. השוטרים מיהרו לרכב, ושלפו את התינוק מהמושב שליד הנהג. הוא הועבר עם חבלות קלות לטיפול בבית החולים פוריה בטבריה.
האב נעצר בחשד לחטיפת קטין וסיכון חיי נוסעים בנתיב תעבורה. "לשמחתנו האירוע הסתיים כשהתינוק לא נפגע והצלחנו לסכל את החטיפה, ואף הסענו את אמו המודאגת לבית החולים", סיכם פקד למברסקי.