המשטרה חוקרת חשד לניסיון חטיפה של נערה בת 16 בפרדס חנה-כרכור. אלמוני ניסה לפי החשד להכניס את הנערה לתא המטען של רכבו, לא הצליח - וברח.
המקרה אירע שלשום (ראשון) בערב, אז התקבל דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע חטיפה סמוך לדרך הבנים שבפרדס חנה-כרכור. לפי החשד, הגבר ניסה להכניס לתא מטען ברכבו שבצבע כהה את הנערה, שעסקה באותה עת בריצה במסלול סביב המושבה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
זירת האירוע בפרדס חנה-כרכור, הערב
(צילום: רענן בן צור)
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
עדת ראייה בזירת ניסיון החטיפה ביום ראשון
(מהרשתות החברתיות)
תא המטען של אותו הרכב היה פתוח, והנערה סיפרה שהגבר תפס אותה, הרים אותה באוויר, אחז בה בחוזקה וניסה להכניס אותה למכוניתו. היא זעקה לעזרה, וכשעוברי אורח התקרבו לאזור נמלט החשוד במכוניתו, שלפי העדויות לא הייתה עליה לוחית רישוי.
האנשים שהגיעו למקום סייעו לנערה, שלא נזקקה לטיפול רפואי. השוטרים שהוזעקו לזירת ניסיון החטיפה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. לצד זאת החלו השוטרים בפעולות לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה. יומיים חלפו מאז, ורק עתה המשטרה פרסמה את אותו אירוע חריג. החשוד שברח ברכבו עדיין לא נעצר.
מועצת פרדס חנה-כרכור פרסמה את הודעת המשטרה בנוגע לניסיון חטיפת הנערה, וציינה כי "בשל האירוע יתגברו הסיורים על-ידי השיטור העירוני והפיקוח בשטחי המועצה. תושבים שיש בידם מידע היכול לסייע בקידום החקירה מתבקשים ליצור קשר עם משטרת ישראל במספר 100. בכל דבר ועניין מוקד 106 זמין עבורכם".