11 ימים אחרי מתקפת הפתע והטבח בכפר עזה, קרן אור של תקווה למשפחה אחת: ביום השלישי של המלחמה נמסרה הודעה מטעמו של האלוף במיל' דורון אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית, לפיה שישה מבני משפחתו נרצחו בטבח, בדיוק 20 שנה אחרי שהוא איבד חמישה קרובי משפחה בפיגוע במסעדת מקסים בחיפה.
אבל היום (רביעי) אחר הצהריים מסרו נציגי צה"ל לוורדה גולדשטיין מקיבוץ כפר עזה כי כלתה חן אלמוג-גולדשטיין (48) ונכדיה אגם (17), גל (11) וטל (9) חטופים בעזה - ולא מוגדרים עוד נעדרים. בנה נדב ובתו החיילת ים (20) נרצחו בביתם.
"אנחנו נרגשים בתוך כל הצער וכאב", אמרה ורדה ל-ynet. "הם בחיים וזה מה שהכי חשוב. אנחנו מתפללים לראות אותם, רק שיחזיקו מעמד. תודה לאל שהם בחיים".
2 צפייה בגלריה
חן, אגם, גל וטל
חן, אגם, גל וטל
נדב שנרצח ובת זוגו חן שנחטפה לעזה
2 צפייה בגלריה
דורון אלמוג
דורון אלמוג
דורון אלמוג. קרן אור של תקווה למשפחה
(צילום: יואב דודקביץ' )
בני משפחת גולדשטיין-אלמוג התראיינו ל-ynet בפתח שנת הלימודים ב-2012, וסיפרו על שגרת החיים בצל ירי הרקטות מעזה. אגם, המוגדרת כעת נעדרת, התחילה אז את לימודיה בכיתה א' בבית הספר היסודי בשער הנגב וסיפרה כי היא "מאוד מתרגשת. אני חושבת שבבית הספר יהיו הרבה דברים טובים, אפילו יותר מאשר שהיו לי בגן. יהיו הרבה מסיבות, ימי הולדת והרבה דברים שמחים".
האב נדב, שנרצח בטבח, סיפר אז, לפני 11 שנים: "מבחינת הילדה, זה המוסד הראשון שלה מחוץ לקיבוץ, ולצערנו המציאות הביטחונית שאנחנו חיים בה היא כמו שראינו אתמול בבוקר. לשמחתנו הילדים כבר מאוד מאומנים במציאות הזאת, הם מכירים את הכללים למקרה של צבע אדום או אירוע ביטחוני".