1 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה, היום
נהג פלסטיני נפצע בצהריים (יום ד') באורח קשה לאחר שהתהפך עם מכוניתו סמוך לכפר אל-מועייר שבבנימין. הפצוע, ראאד אל-חראז (45) משכם, פונה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בנו שהיה איתו במכונית נפצע באורח קל ופונה על ידי הסהר האדום לבית חולים ביריחו.
היחידה המרכזית במשטרת מחוז ש"י, שמטפלת בעבירות ממניע לאומני, פתחה בחקירת האירוע משום שעלה חשד שהתאונה נגרמה כתוצאה מיידוי אבנים לעבר מכוניתו. גם שב"כ מעורב בחקירה. ייתכן שהחשד התעורר בין השאר על רקע העובדה שבאירוע אחר באזור נפצע קל נהג פלסטיני נוסף, תושב הכפר דומא, אחרי ששמשת מכוניתו נופצה על ידי מיידי אבנים. מהמשטרה נמסר בתגובה רק כי "נפתחה חקירה בעקבות התאונה".
דובר הממשלה הפלסטינית, איברהים מלחם, גינה את התקרית ואמר "הטרור של המתנחלים נגד הפלסטינים מסלים והולך". ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה פרסם גינוי וקרא לקהילה הבינלאומית להעניק הגנה לפלסטינים.
מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה אחר הצהריים פצוע מתאונת דרכים עם פגיעת ראש קשה. לאחר ייצובו על ידי צוות יחידת הטראומה הוא הועבר אל חדר הניתוח".
ממד"א נמסר בהתייחס להתהפכות המכונית: "בשעה 12:58 התקבל דיווח על רכב מסחרי פלסטיני שהתהפך לשטח פתוח בכביש 458. חובשים ופרמדיקים בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק כשהוא סובל מחבלת ראש".