עימות התפתח היום (ו') בין צלם ynet נדב אבס, שסיקר את המחאה ברכבת הקלה בתל אביב, לבין מנהל האבטחה בתחנת קרליבך. במהלכו נראה אבס דוחף אותו או נוגע בו בראשו, וזה משיב באגרוף. אבס התפנה לבית החולים ועובר שם סדרת בדיקות.
התקרית אירעה בצהריים כאשר מאבטחי הרכבת עיכבו מפגין בתחנת קרליבך משום שהחזיק ספריי צבע ורוד, ואבס - כחלק מתפקידו - התקדם לכיוון ההמולה שנוצרה שם על מנת לתעד את האירוע ואת המפגין שעוכב.
1 צפייה בגלריה
הפגנה בתחנת הרכבת הקלה רגע הדלקת האבוקה ותקיפת הצלם של ווינט
הפגנה בתחנת הרכבת הקלה רגע הדלקת האבוקה ותקיפת הצלם של ווינט
תיעוד התקרית בתחנת קרליבך
לדברי אבס, אחד המאבטחים דחף את המצלמה שלו כשתיעד את התקרית. בעקבות זאת, התפתח עימות בין השניים, והמאבטח נתן לו כאמור אגרוף בפניו. המשטרה עיכבה את אבס לחקירה, והוא שוחרר לאחר זמן מה והתפנה בהמשך לבית החולים איכילוב בתל אביב.
"היינו בקומה התחתונה איפה שהרכבות, ואדם מסוים פתח אבוקת עשן ורודה. ישר המאבטחים רצו ועצרו אותו", שחזר אבס. הוא הדגיש כי כצלם הוא "מתעד הכול", והוסיף: "אחד הדברים שאנחנו עושים בתור צלמי עיתונות - אנחנו לא לוקחים שום צד לא לכאן ולא לפה. רצתי לתעד את המעצר, הרמתי את המצלמה גבוה, ויכול להיות ש(זה) פגע במישהו".
"לא הלכתי איתו מכות, אני לא אדם של מכות", הוסיף. "פשוט הזיז לי את היד, רצתי עם היד כדי שלא יפגע בי, ופשוט חטפתי אגרוף לתוך הלסת, ואחר כך עצרו אותי ולא אותו. אבל יש לי מספיק סרטונים להראות לכולם שאני לא לכאן או לכאן. אני פשוט עושה את העבודה התיעודית שלי בצורה מצוינת, זה כל הסיפור".

מנת"ע נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור שהתרחש היום במהלך מחאה בתחנת קרליבך, שבו הותקף מנהל אגף האבטחה של נת"ע ע"י צלם ynet. מבדיקה שנערכה ובחינת הסרטים עולה, כי הצלם שתיעד את האירוע, פגע באמצעות מצלמתו בראשו של מנהל אגף האבטחה של נת"ע, שהדף מעליו את המצלמה. בתגובה, כפי שניתן לראות בסרט שבידי נת"ע, היכה הצלם בראשו של מנהל האבטחה. כאקט של הגנה עצמית, הדף מנהל האגף את הצלם על מנת להרחיקו. מנהל האגף נמצא כעת בבדיקות בבית החולים, והוא שוקל את צעדיו. נת"ע מצרה על תוצאות האירוע המיותר".