עדנה חלבני, לשעבר ראש האגף לביקורים וקשרי חוץ במטה לביטחון לאומי, אמרה בריאיון ל-ynet radio כי לאורך השנים, "מי שהיו לא נאמנים אלה אנשים שראשי הממשלה הביאו". אחרי ששלושה נהגים בשיירת ראש הממשלה הוזזו מתפקידם, אמרה חלבני, שעבדה בלשכת ראש הממשלה 50 שנה, כי "כשמסתכלים על ההיסטוריה, לא זכור לי שנגעו או פיטרו עובדים קבועים או עובד שעבר מכרז. היה יחס של כבוד, של חמלה לאנשים".
לדבריה, "ראש הממשלה יכול להביא מינויים פוליטיים, יש לו מכסה מאוד יפה ונכבדת של משרות אמון שהם הכי קרובים אליו. הזלזול הזה, החוסר היחס הזה לאנשים, למה ההשפלה הזו? אדם שעבר מכרז כדת וכדין הוא לא מינוי פוליטי. הוא בן אדם שהביאו אותו מקצועית, ראו שהוא מתאים".
1 צפייה בגלריה
עדנה חלבני, ראש האגף לביקורים וקשרי חוץ
עדנה חלבני, ראש האגף לביקורים וקשרי חוץ
"היה יחס של כבוד, של חמלה לאנשים". חלבני
חלבני הוסיפה כי "יש נהגים שהם משרות אמון שהולכים עם ראשי הממשלה שנים רבות. כמו נתניהו, יש לו נהג שהולך איתו הרבה מאוד שנים. הם יושבים איתו צמוד ברכב, מסיעים את ראש הממשלה ברכב שלו. הנהגים האחרים יושבים ברכבים אחרים. שיירת ראש הממשלה מונה הרבה מאוד רכבים. מדובר בנהגים קבועים שעובדים 30 שנה ויותר. הם עבדו עוד לפני שהגיע נתניהו, עבדו עם שמיר ורבין".
היא סיפרה על שיחה שקיים איתה נתניהו לפני כמה שנים, כשהייתה אמורה לפרוש. "נתניהו קרא לי וביקש ממני שאני אמשיך. אמרתי באותה שיחה אישית לראש הממשלה, 'תסתכל גם על אנשים מסביבך'. הוא דיבר קצת על נאמנות. אמרתי 'תסתכל טוב טוב מי נאמן לך ומי לא נאמן לך'", היא אמרה. "לאורך ההיסטוריה, מי שהיה לא נאמן אלה אנשים שהם הביאו, ראשי הממשלה".
חלבני הוסיפה כי היא "פונה לראש הממשלה ואומרת לו אדוני, תרדו מהעניין הזה, חבל להתעסק בזה. אלה אנשים טובים, ישרים והגונים. תיכנסו ביראת כבוד, גם היועצים שאולי מדברים לאוזנו. תהיו עם חמלה לאנשים האלה שנתנו את החיים שלהם למקום העבודה. אתם צריכים גם אנשים עם זיכרון ארגוני, גם בלשכה, אי אפשר לנפות את כולם".