כולנו ייחלנו במשך שבועות ארוכים לחזרתם של החטופים, דמיינו את החיבוק הראשון עם בני המשפחה, השבת הראשונה בבית, הפעם הראשונה שיחזרו לאכול את האוכל האהוב עליהם, אבל כנראה שאף אחד מאיתנו לא דמיין את סרטון הטיקטוק הראשון שלהם.
כמה מבני הנוער שנחטפו מקיבוצי עוטף עזה ושבו בשבוע שעבר, בחרו לשתף בחייהם, ולו בקצת, בפלטפורמה שהרגישה להם הטבעית ביותר, טיקטוק.
עלמה אור (13) שוחררה בפעימה השנייה עם אחיה נועם (17), בסרטון הטיקטוק שהעלתה עם חברתה היא השתמשה בטרנד שנחשב כבר די ישן ברשת וכתבה: "הוורדים אדומים, אולי הטרנד נמאס אבל רק עכשיו יצאתי משבי החמאס".
נועם, אחיה של עלמה, בחר להתעדכן בטרנדים החדשים ובתיאור לסרטון שהעלה כתב: "תכניסו אותי קצת לעניינים פה בטיקטוק על טרנדים". בסרטון עצמו הוא הודה על הדאגה והמילים החמות, סיפר שהוא מתחיל לחזור לחיים הנורמליים.
אמם של נועם ועלמה, יונת, נרצחה בביתם בבארי ב-7 באוקטובר, אביהם, דרור, עדיין נמצא בשבי החמאס.
גם אביה של סהר קלדרון, עופר, נשאר בשבי כשילדיו סהר וארז שבו הביתה לאימם הדס. סהר בת ה-16 העלתה סרטון טיקטוק עם סאונד מהסדרה המוכרת "אחת שיודעת" שבו נאמר: "welcome back queen serena", וכתבה על הסרטון - "הסאונד שעבר לי בראש ברגע שחזרתי הביתה מהשבי".
@noam_or2 ותכניסו אותי קצת לעניינים פה בטיקטוק על טרנדים #אהודמהטיקטוק #פוריו #עוטף_עזה #קיבוץבארי ♬ צליל מקורי - noam_or2
גם גלי טרשנצ'סקי (13) הספיקה להעלות סרטונים לטיקטוק, אתמול היא העלתה סרטון וכתבה: "כשאומרים לי שזה יקר מדי, אבל אני בעצם יכולה לקבל הכל בחינם". בתיאור לסרטון הוסיפה: "החיים דבש שחוזרים #עזהלאנד". בטיקטוק נוסף שהעלתה היום השתמשה גם היא בטרנד שעלמה אור השתמשה בו וכתבה: "הוורדים אדומים, יונה זה סוג של עוף, הכל היה טוב עד שאומת האש החליטה לתקוף", ובתיאור הוסיפה: "ההומור של החטופים".
גם בתגובות החטופים שומרים על הומור, כשיגיל יעקב הגיב לגלי על הסרטון: "אני מת", והיא ענתה לו "שרופה". לתגובה אחרת של משתמש באפליקציה שכתב לגלי, "בטח אתן מתקדמות עכשיו בכיתה בשיעורי ערבית" היא ענתה: "וואי 5 יחידות אני אעשה".
נועם אור היה גם כן יצירתי בתגובות, לשאלה אם הביא מתנות והוא ענה: "כן, קניתי בדיוטי", ולגולשת אחרת שכתבה: "אלו הסלבים האמיתיים שלנו, כל דבר שיפרסמו אני אקנה! אתכם אני רוצה לראות על המסך" ענה אור: "במקרה אני כריש נדל"ן, מוכר בית בסביון, מחיר עלות 70 מיליון".
להרבה מהסרטונים נוספו גם תגובות המבקשות "סטורי טיים", שהחטופים יספרו על החטיפה והשהות בשבי, אך נראה שבינתיים הם בוחרים להתבדח ולחזור לחייהם כילדים, כמה שניתן.
@1234user59 החיים דבש שחוזרים מהשבי😜#פוריו #עזהלאנד ♬ original sound - omotolaa