ליית עלי פריג', נער בן 15 מכפר קאסם, נהרג אמש (יום חמישי) בתאונת פגע וברח בדרך קיבוץ גלויות בראש העין. במהלך הלילה נעצרה הנהגת הפוגעת, נטליה שטיין, תושבת ראש העין בשנות ה-40 לחייה. מעצרה הוארך בארבעה ימים.
1 צפייה בגלריה
זירת הפגע וברח בראש העין
זירת הפגע וברח בראש העין
הנער ליית עלי פריג' וזירת התאונה
(צילום: איחוד הצלה)
לפי המשטרה, הנער נפגע על-ידי רכב בזמן שרכב על אופניים חשמליים, והנהגת הפוגעת נמלטה מהזירה. מותו נקבע בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, לשם פונה במצב אנוש. "פעולות חקירה מואצות שבצעו בוחני התנועה במרחב שרון וחוקרי תחנת ראש העין הביאו לאיתור הנהגת הפוגעת", נמסר מהמשטרה. שטיין חשודה בעבירות של הפקרה, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה בקלות ראש ועוד.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 21:42. פראמדיק מד"א דורד בארכה סיפר כי "רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים". בבילינסון נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הנער אחרי מאמצי החייאה ממושכים בחדר הטראומה.
מנכ"ל עמותת אור ירוק עו"ד יניב יעקב אמר: "תאונות הפגע וברח הן מכת מדינה. זהו מעשה אנטי חברתי ואנטי מוסרי ממדרגה ראשונה. נהגים פוגעים, בורחים מזירת התאונה ומפקירים את הפצועים לדמם על הכביש. הדרך למגר את התופעה הבזויה הזאת היא באמצעות החמרת ענישה. נהג שיידע כי אם הוא יסתלק ממקום התאונה ייענש בחומרה - לא ימהר כל כך להפקיר את הפצוע. בתי המשפט חייבים לשדר מסר חד וברור כי על פגע וברח אין סליחה ואין מחילה".