לראשונה מאז תחילת חודש אפריל, הדולר נסחר סביב שלושה שקלים, עלייה של כארבע אגורות לעומת שערו היציג אתמול. המטבע האמריקני מתחזק מתחילת החודש, אז עוד נסחר סביב 2.80 שקל, כשברקע ההסכם המסתמן בין איראן לארה"ב לסיום העימות במזרח התיכון, לצד הפלונטר אליו נכנסה ישראל בלבנון. במקביל, המסחר בבורסה בתל אביב נפתח בירידות של יותר מאחוז במדדים המובילים. תל אביב 35 יורד באחוז, תל אביב 125 ב-1.2% ותל אביב 90 ב-1.5%.