"לא חשבתי בסיוטים שלי שיקרה לי משהו כזה": כך אמרה היום (ב') מנהלת בית הספר מעראבה רודינה שלאעטה, שנורתה בכניסה למוסד החינוכי ונפצעה באורח בינוני. בריאיון מבית החולים פוריה בטבריה, לשם פונתה, אמרה כי "המון קווים אדומים נחצו".
"זה נס שאני בחיים", הוסיפה המנהלת והבהירה כי לא תיכנע. "אמשיך להיות חזקה ואמשיך לעשות את העבודה כמו שצריך, זה המשימה שלי. אני מאוד מעריכה את התמיכה שאני מקבלת - משרת החינוך, מכל המחוז, כל המנהלים, כל הצוות שלי. אני מודה לכולם על התמיכה, זה מאוד ריגש אותי".
1 צפייה בגלריה
 רודינה שלאעטה בבית החולים
 רודינה שלאעטה בבית החולים
המנהלת רודינה שלאעטה, בבית החולים
(צילום: ישראל מושקוביץ)

שלאעטה נפצעה מירי של כמה קליעים לרגלה בעת שיצאה ממכוניתה, בתחילת יום הלימודים. רבים מהתלמידים חזרו לבתיהם לאחר הירי במנהלת, בכניסה לבית הספר. המשטרה פתחה בחקירה ובאיסוף ממצאים והחלו חיפושים בסיוע מסוק אחר חשודים. עד כה לא נעצר איש ובמשטרה אמרו כי הרקע נבדק.
"אף אחד לא מדמיין שזה יגיע לדלת שלו, אבל כבר אין גבולות", אמרה המנהלת וטענה כי איש לא איים עליה: "זה קרה בחניון של בית הספר, בכניסה. אני רוצה להעביר מסר שאנחנו נישאר חזקים, חייבים להישאר חזקים כדי לא להידרדר עוד יותר".
ראש העיר עראבה עומר ואכד אמר בזירה: "זה יום שחור ואנחנו מטפלים בכל הנושא באופן מקצועי. המשטרה פנתה למנהלת בעקבות חשד שהיא מאוימת, והיא טענה כי היא לא מרגישה מאוימת". סנ"צ תמיר ארד, מפקד משטרת משגב, הרחיב: "היא נחקרה אצלנו בעבר בגלל איומים. ידענו שהיא קיבלה איומים מעבריינים בגלל פעילות שעשתה בבית הספר למיגור האלימות. אנו חוקרים את כל הכיוונים. מדובר במנהלת ישרה וטובה, שעושה את תפקידה כפי שצריך". גם מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, הגיעה לבית החולים וחיזקה את המנהלת.