נהג החשוד בגניבת כלי הנדסי פרץ הבוקר (חמישי) עם רכבו מחסום שהציבה המשטרה במנהרת הארזים בירושלים, לאחר שזיהתה אותו נוהג עם נגרר ועליו כלי הנדסי "החשוד כגנוב". החשוד הבחין בשוטרים, החל להימלט תוך נהיגה פראית - ופרץ את המחסום. השוטרים ניסו לתפוס אותו ולסכל את גניבת הרכב, עם זאת במהלך המרדף אחריו הניידות המשטרתיות היו מעורבות בתאונת דרכים. שלושה שוטרים נפצעו באורח קל עד בינוני.
לאחר מכן ביצע גם החשוד תאונה עצמית, סמוך לצומת רמת שלמה בעיר, ונמלט רגלית מהמקום. כעבור זמן קצר, שוטרים נוספים הגיעו למקום ועצרו את הנהג, כמו גם נהג נוסף, בן 18 מאבו תור, שעל פי החשד היה מעורב במקרה.
1 צפייה בגלריה
מחסומים ליד ירושלים
מחסומים ליד ירושלים
מחסומים ליד ירושלים. ארכיון
(צילום: EPA)
מהמשטרה נמסר כי "בשעות הבוקר המוקדמות, בפעילות יזומה של שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים במנהרת הארזים, השוטרים זיהו רכב עם נגרר ועליו כלי הנדסי החשוד כגנוב, וביצעו חסימה על מנת לסכל את הגניבה. בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים, הוא החל להמלט תוך שהוא נהג בפראות ופרץ את החסימה שביצעו השוטרים".
"בשלב מסוים, נהג הרכב ביצע תאונה עצמית, שכתוצאה ממנה הנגרר שהיה מחובר לרכב התהפך סמוך לצמת רמת שלמה בירושלים ונהג הרכב נמלט רגלית מהמקום. זמן קצר לאחר מכן החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה".