המשטרה עצרה ביום שבת האחרון תושב באר שבע (38), פסול נהיגה, שהתבקש לעצור וניסה להימלט מהשוטרים. בעקבות הבריחה החל מרדף בכביש 6, שבמהלכו ניגח החשוד ניידת סמויה אחרת כמה פעמים והשוטרים ירו לעבר גלגלי הרכב שבו נהג עד שלבסוף שנעצר. בעבר, נתפס החשוד בכמה מקרים נוהג תחת השפעת אלכוהול. צפו בתיעוד המרדף.

האירוע החל בכביש 40, כששוטרת תנועה הבחינה ברכב פרטי מסוג פיג'ו וסימנה לו לעצור לבדיקת רישיונות בחשד שהנהג פסול נהיגה. הנהג החשוד החל בבריחה, שבמהלכה כמעט דרס את השוטרת והשוטר שהיה לצידה - שירה בתגובה לעבר גלגלי הרכב. הנהג לא עצר ואף ניגח את הניידת. מיד לאחר מכן החל מרדף של כמה ניידות אחר החשוד.
בסרטון שפרסמה הבוקר משטרת התנועה מתועד המרדף מהניידת של השוטרת ובה היא נשמעת מבקשת עזרה מניידות אחרות. "הוא כמעט דרס אותנו, בוצע ירי של גלעד", אמרה השוטרת בקשר.
1 צפייה בגלריה
זירת המרדף
זירת המרדף
הניידת שבה התנגש החשוד
(צילום: דוברות המשטרה)
בזמן המרדף נשמעת השוטרת מדווחת על שמתרחש מולה וכיצד הנהג הבורח מנגח ניידת אחרת כמה פעמים. "הוא ניגח את אפי, הוא ניגח את אפי מאחורה, הכול בסדר", אמרה. "הוא ניגח אותו פעם שנייה, פעם שלישית, הנה הוא חסם אותו". המרדף אף תועד בסרטון של נהג אחר שנסע באותו הזמן בכביש 6 והועלה לרשתות החברתיות, שבו רואים את הנהיגה הפרועה של החשוד.
בסרטון של המשטרה תועד גם מעצרו של החשוד, שרק לאחריו התגלה כי בית המשפט שלל את רישיונו של החשוד בחודש אוגסט לחמישה חודשים לאחר שהיה מעורב כנהג בתאונת דרכים שבה היו כמה פצועים קל. החשוד נחקר אצל בוחני התנועה במחוז דרום ובסיומה נעצר ונכלא.