2 צפייה בגלריה
עוזי חג'בי נהרג הרוג זירת תאונת העבודה בפתח תקווה
עוזי חג'בי נהרג הרוג זירת תאונת העבודה בפתח תקווה
עוזי חג'בי
(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה, באדיבות המשפחה)
עוזי חג'בי הוא ההרוג בתאונת העבודה שאירעה ביום שישי האחרון במפעל השוקולד "שוקונטו תעשיות שוקולד" בפתח תקווה, שהיה בבעלותו ולו הקדיש את כל מרצו.
חג'בי היה במקום יחד עם בת זוגו ואחיו. מסיבה שטרם הובהרה, הוא נלכד במערבל השוקולד ונמחץ למוות. למקום הוזעקו צוותי מד"א שמצאו אותו כשהוא סובל מחבלות קשות מאוד, ומותו נקבע במקום. צוותי כיבוי והצלה חילצו את גופתו. הלווייתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין נווה הדר שבהוד השרון.
חג'בי התגורר עם בת זוגו בראש העין, ולא היו לו ילדים. אחיו גדעון חג'בי אמר היום: "הייתה תאונת עבודה ביום שישי והוא נהרג במקום. באו חילצו אותו, פינו אותו. עכשיו אנחנו ממתינים לקבורה. לא היו לו ילדים. הילד שלו היה המפעל".
מכרים של עוזי סיפרו: "אנחנו בהלם. לא מעכלים שהוא נהרג פתאום ובצורה טרגית שכזאת. עוזי היה אדם טוב, אדם שמכבד, משכמו ומעלה. קשה לנו עם הבשורה הזאת. הוא התגורר עם בת הזוג שלו בראש העין והמשפחה שלו גרה בהוד השרון. מאז שקיבלנו את הבשורה המרה ביום שישי אנחנו מתקשים להבין איך אדם כל כל טוב נהרג בצורה טרגית שכזאת. חבל. הלב פשוט נשבר".
2 צפייה בגלריה
מודעת אבל לעוזי חג'בי
מודעת אבל לעוזי חג'בי
מודעת אבל לעוזי חג'בי
(באדיבות המשפחה)
הדיווח על התאונה התקבל ביום שישי האחרון בשעה 10:44 במרחב ירקון של מד"א. הפרמדיקים אודליה מולקנדוב והחובש הבכיר חי טקאטש סיפרו כי "הפועל שנלכד בתוך המכונה היה מחוסר הכרה ועם פגיעה קשה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".