3 צפייה בגלריה
הנזק לרכב
הנזק לרכב
הנזק לרכב
(צילום: דוברות המשטרה )
בריונות בכביש: המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) צעיר מחיפה, שעל פי החשד השליך אתמול אבן על מכוניתה של תושבת העיר, השחית את הרכב וניסה לחטוף לה את הטלפון הנייד - לאחר שעקפה רכב אחר בזמן שרכב על קטנוע. החקירה נפתחה לאחר שהאישה, בת 36, דיווחה במוקד 100 כי אבן הושלכה על רכבה.
מהחקירה עולה כי האישה עקפה רכב מהנתיב השמאלי בזמן שהחשוד נסע על קטנוע באותו נתיב. רוכב הקטנוע כעס על כך שהנהגת ביצעה את העקיפה באיטיות, מה שעיכב אותו, ולכן החל לנסוע במהירות תוך כדי שהוא צופר, צועק לעברה ומסמן תנועות מאיימות עם הידיים. החשוד המתין לה סמוך לרמזור והשליך אבן על הרכב. האבן ניפצה את השמשה האחורית של המכונית, והחשוד המשיך והשחית את הרכב באמצעות הקטנוע שבו רכב.
3 צפייה בגלריה
הנזק לרכב
הנזק לרכב
(צילום: דוברות המשטרה )
כאשר האישה יצאה מהרכב כדי לצלם את הפגיעה במכוניתה, החשוד ניסה ללא הצלחה לחטוף לה את הטלפון הנייד. הבוקר עצרה המשטרה את החשוד, תושב חיפה בן 23. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו בארבעה ימים.
הנהגת סיפרה לשוטרי תחנת חיפה כי נסעה מכיוון מרכז זיו בעיר לכיוון שכונת רמת ספיר. "יצאתי לעקיפה של רכב שהיה בנתיב הימני. רוכב קטנוע ניסה לעקוף אותי וצפר לי. המשכתי בנסיעה והוא היה אחריי", היא סיפרה.
לדבריה, לאחר שחלפה על פני צומת, רוכב הקטנוע המשיך לנסוע אחריה ואז זרק משהו לכיוון המכונית שלה. "שמעתי את השמשה האחורית מתנפצת. הוא גם שבר לי את המראה השמאלית ושרט לי את המכונית. עצרתי את הרכב, ירדתי עם הטלפון שלי ביד והוא ניסה לחטוף לי את הטלפון אבל לא הצליח".
3 צפייה בגלריה
רב פקד יוסי אטיאס
רב פקד יוסי אטיאס
רב-פקד יוסי אטיאס
(צילום: דוברות מחוז חוף)
במשטרה מציינים כי החשוד נמלט לאחר שפגע במכוניתה של הנהגת ובהמשך אותר ונעצר. בחקירתו הוא הכחיש כי נקט באלימות כלשהי. "לא הייתי בכלל באזור, נתתי את הקטנוע שלי למישהו אחר", הוא אמר לחוקרים. "בכלל, בחודש האחרון עף לי המספר מהקטנוע".
רב-פקד יוסי אטיאס, קצין חקירות מודיעין בתחנת חיפה, אמר ל-ynet: "מדובר באירוע חמור של בריונות בכביש. משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים, ועל כן פעלנו במהירות לאיתורו ומעצרו של החשוד במעשה".