אין גבול לרוע: תושב באר שבע אמיר טיאס (44) הואשם היום (ראשון) בגניבת קרוואן מזירת הטבח במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים שבה נרצחו מאות מבלים.
לפי כתב האישום שהגישה לשכת תביעות נגב של המשטרה לבית משפט השלום בבאר שבע, טיאס הגיע ב-7 באוקטובר ברכבו הפרטי לאזור הטבח וביקש את אישור הצבא להיכנס באמתלה שברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות נעדרים.
במהלך שהותו בשטח המסיבה, הבחין בקרוואן ונכנס לתוכו. הקרוואן היה שייך לחלק מצוות המסיבה, והם גרו בו לקראתה. לפי האישום, טיאס חיבר את הקרוואן לרכב וגנב אותו מהשטח הצבאי לבאר שבע. הוא החנה את הקרוואן בסמוך לבית עסק ששייך לו ברחוב הפועלים. בהמשך גנב טיאס ארנק ובתוכו 10,000 דולר, רישיון נהיגה וכרטיס אשראי.
1 צפייה בגלריה
רכב נטוש ברעים
רכב נטוש ברעים
זירת הטבח במסיבת הטבע
(צילום: Menahem KAHANA / AFP)
בבקשה להאריך את מעצרו של טיאס עד תום ההליכים צוין כי "מדובר בנאשם אשר ניצל את שעתה הקשה ביותר של מדינת ישראל, בעיצומה של מלחמה קשה שבמסגרתה נרצחו אלפי אזרחים ואנשי כוחות הביטחון, בעודו מגיע לשטח אשר בוצע בו טבח באזרחי ישראל, נכנס לשטח האש באמתלה כי הגיע על מנת לסייע לכוחות הביטחון באיתור נעדרים, מנצל שעת כושר בעוד כוחות הביטחון עסוקים באיתור גופות ונעדרים ומתפרץ לתוך הקרוואן וגונב אותו מהמקום".
כתב האישום מייחס לטיאס גניבת רכב, הסגת גבול פלילית, התפרצות בתחבולה ועבירות נוספות. לטיאס עבר פלילי שכולל 10 הרשעות ב-14 תיקים שונים של עבירות אלימות, רכוש וסמים.