בתגובה לתקיפות של צה"ל בדרום לבנון חיזבאללה מסר כי זו "הפרה בוטה של הסכם הפסקת האש". עוד טען ארגון הטרור כי "בשעה 11:30 בבוקר, פתח האויב הישראלי באש מבין הבתים לעבר קבוצת אזרחים בשכונת דיר בא-נבטיה. האזרחים פעלו לפינוי כבישים ולחילוץ גופות הרוגים מתחת להריסות. התקיפה הביאה למותם של שני אזרחים, אחד מהם עובד עירייה, ולפציעה של אחרים".




