2 צפייה בגלריה
ציפי דינר
ציפי דינר
ציפי דינר
(צילום: שאול גולן)
ציפי דינר, המורה הנערצת מאולפנת שעלבים בנוף איילון, זומנה היום (שני) לחקירה בעקבות העדויות שנחשפו בתחקיר "ידיעות אחרונות" ו-ynet על פגיעה מינית והטרדה של תלמידות. החקירה נערכה בעקבות תלונה שהוגשה נגדה בסוף השבוע, ומחר צפויה להגיע תלונה נוספת למשטרה.
על התנהלותה של דינר, שפורסמה בסוף השבוע, סיפרו שתי תלמידות לשעבר כיצד הטרידה אותן מינית, ניהלה איתן קשרים אובססיביים ולא לגיטימיים ואחת מהן אף תיארה כיצד דינר הזמינה אותה לישון במיטתה ונגעה בה באיברים מוצנעים.
בעקבות התחקיר הגיעו לידי "ידיעות אחרונות" ו-ynet עדויות נוספו , בהן עדותה של ל', שתיארה כיצד דינר הפכה אותה ל"שפחת מין", כדבריה. "בגיל 14 היא אנסה אותי וביצעה בי מעשי סדום כמה פעמים בשבוע לאורך שנה", תיארה ל', שדינר הייתה המחנכת שלה. בעדויות נוספות שהגיעו לעיתון עולה דפוס פעולה זהה של טיפוח תלמידות ואז תקיפה או הטרדה מינית.
2 צפייה בגלריה
אולפנת שעלבים
אולפנת שעלבים
אולפנת שעלבים
(צילום: אביגיל עוזי)
כבר לפני שבע שנים הגיעו לאולפנת שעלבים, לרב היישוב ולפורום "תקנה", תלונות על דינר, אך המתלוננות לא זכו לתמיכה מספקת, ודינר לא קיבלה על עצמה את המגבלות שהוטלו עליה - ועד לפני חמישה ימים עוד לימדה נערות ונערים. בעקבות פרסום התחקיר היא הוצאה לחופשה.
עורך דינה של דינר, ששי גז, מסר בשמה כי "מרשתי מכחישה מכל וכל את המעשים המיוחסים לה. מרשתי מצרה על כל תחושת כאב או פגיעה אך היא מעולם לא עשתה דבר במכוון על מנת לפגוע".