עובדת במתחם השעשועים "איי ג'אמפ" בראשון לציון נפצעה אחר הצהריים (שבת) באורח קשה לאחר שנפלה מגובה של כשמונה מטרים. היא נפלה ככל הנראה ממתחם האומגה במקום. מבדיקה ראשונית עולה שהמתקן היה תקין, וככל הנראה מדובר בתקלה ברצועת הבטיחות. מהמשטרה נמסר כי שוטרים הוזעקו למקום וכי האירוע נבדק יחד עם משרד העבודה.
2 צפייה בגלריה
IJUMP ראשון לציון
IJUMP ראשון לציון
מתחם "איי ג'אמפ" בראשון לציון, הערב
(צילום: יובל חן)
2 צפייה בגלריה
מתחם ה-IJUMP סגור בעקבות האירוע
מתחם ה-IJUMP סגור בעקבות האירוע
(צילום: נדב אבס )
ממד"א נמסר כי הדיווח על המקרה התקבל בשעה 17:15 במוקד 101. חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו לצעירה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבה הוגדר כאמור קשה, והיא סובלת מחבלות בראש ובגפיים. מבית החולים נמסר הערב כי הצעירה הובאה אליו כשהיא מונשמת, הועברה לטיפול בחדר הלם, וכעבור כמה שעות החלה לנשום בכוחות עצמה ומצבה מוגדר כעת בינוני. יחד עם זאת, בבדיקת CT מוח שנעשתה לצעירה נמצא כי היא סובלת מפגיעה מוחית.
גורמים ברשת "איי ג'אמפ" אמרו כי מנהל הסניף ליווה את העובדת לבית החולים, ושהה עמה הן באמבולנס, עד שנקרא לתשאול במשטרה. עוד נמסר כי סניפי הרשת פתוחים כרגיל למעט הסניף בראשון לציון שנסגר לאחר האירוע. הוא ייפתח מחר כרגיל, אולם מתחם האומגה ומתחם הרולגליידר יישארו סגורים. הודגש כי המשטרה נתנה לכך אישור בתיאום מול משרד העבודה.
לפי אתר רשת "איי ג'אמפ", שמגדירה עצמה כרשת הטרמפולינות הגדולה בישראל, בסניף בראשון לציון יש מלבד מתקן אומגה גם טרמפולינות, קיר טיפוס ומתקן "רולגליידר" שמכונה גם "רכבת הרים אישית".