3 צפייה בגלריה
אחמד אבו מדיגם הרוג תאונה כביש 40 צומת גורל מחלף להבים
אחמד אבו מדיגם הרוג תאונה כביש 40 צומת גורל מחלף להבים
אחמד אבו מדיגם. ההרוג בתאונה בכביש 40
תאונה קשה בנגב, לאחר יממה קטלנית בכבישים: אחמד אבו מדיגם, צעיר בן 25, נהרג הערב (ראשון) בתאונה בין כמה כלי רכב בכביש 40. בתאונה נפצעו עוד שבעה בני אדם, בהם גבר שמצבו קשה. מוקדם יותר היום נהרגו שתי נשים מפגיעות רכב ואוטובוס - מה שמעמיד את מספר ההרוגים בתאונות דרכים מתחילת השנה על 179.
הדיווח על התאונה בין צומת גורל למחלף להבים התקבל בשעה 22:34 במוקד מד"א במרחב נגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של אבו מדיגם בן ה-25 שחולץ מרכב ללא סימני חיים, ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע שבעה פצועים, בהם גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, חמישה פצועים באורח בינוני ואחד קל. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירה.

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 40
זירת התאונה בכביש 40
זירת התאונה בכביש 40
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
החובשים של מד"א מעוז ויברמן ואוריאל כהן, שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מהרכבים היה על גדר ההפרדה כשחלק הפצועים שכבו על הכביש וחלק היו בתוכו וברכב השני שהיה על צידו נלכדו מספר פצועים. במקביל פעולות החילוץ התחלנו בטיפול רפואי ופינוי. בשלב הראשון חמישה פצועים פונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד והאחרים במצב בינוני וקל".
הם הוסיפו: "כשהפצועים הנוספים שהיו לכודים ברכב השני חולצו ביצענו בדיקות רפואיות. צעיר כבן 25 סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו ושניים נוספים שנפצעו באורח בינוני פונו בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית חולים".
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים דרך המכבים בראשון לציון
תאונת דרכים דרך המכבים בראשון לציון
זירת התאונה בראשון לציון, בצהריים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מוקדם יותר היום נהרגה קשישה בת 80 שנפגעה מאוטובוס בראש העין בשעות הצהריים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה דיווחו כי היא הייתה ללא סימני חיים - וקבעו את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את הנהג הפוגע, תושב ראש העין בן 59.
שעות לאחר מכן, נהרגה אישה כבת 70 שנפגעה ממכונית בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים אסף הרופא בצריפין תוך ביצוע פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את הנהג הפוגע, תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו.