נוסעי קו 350 מירושלים לבני ברק תיעדו אמש (שבת) נהג אוטובוס של חברת "אפיקים", שבמהלך הנסיעה צפה בסרטונים באפליקציית טיקטוק, ובזמן הזה עבר פס הפרדה רצוף וחצה באור כתום. ד', שצילם את הסרטון, סיפר: "בהתחלה עוד היינו בתחנה אז חשבנו שהוא יעזוב את הפלאפון ברגע שתחל הנסיעה, אבל לא כך היה". צפו בתיעוד.
בסרטונים שנשלחו ל-ynet רואים שהנהג מחזיק בידו מכשיר טלפון נייד ועובר בין נתיבים מבלי לאותת כשמערכת ההתרעה באוטובוס מצפצפת. ד' שב מביקור בירושלים עם אשתו ובנם הפעוט והחליט להגיש תלונה מקוונת למפעיל ולצלם את שהתרחש.
1 צפייה בגלריה
נהג אוטובוס קו 350 מבצע עבירות תנועה בזמן נהיגה
נהג אוטובוס קו 350 מבצע עבירות תנועה בזמן נהיגה
נהג האוטובוס. "היה מפחיד מאוד"
"פחדתי להעיר לו, אז כך פעלתי. זה היה מאוד מפחיד מאוד. כל מה שייחלתי לו זה שלא תהיה תאונה, כי הוא נהג במהירות גבוהה. זו הייתה נסיעה לא נעימה ולא בטיחותית, לכן פניתי אליכם ולחברה כדי שלא יקרה אסון", סיפר ד'.
סמנכ"ל אלקטרה אפיקים, שי מלכה, מסר בתגובה: "הסרטונים התקבלו לפני זמן קצר ומפאת קוצר הזמן והיעדר פרטים מזהים של האוטובוס, טרם אותר הנהג. מיד כשיאותר, הוא יושעה מעבודתו עד לבירור משמעתי ובטיחותי יסודי על ידי קצין הבטיחות ומנהלו הישיר. בטיחות הנוסעים ויתר משתמשי הדרך הינם נר לרגלנו ואנו משקיעים משאבים ואמצעים רבים במטרה לספק שירות בטיחותי ללקוחותינו. אלקטרה אפיקים מודה למייל האדום של ynet, שהביאה לידיעתנו את הסרטון ובכך מסייעת לשיפור ברמת הבטיחות לנוסע".