שוב עימותים בירושלים: צעירים ערבים התעמתו אמש (יום שני) עם שוטרים באזור שער שכם ויידו אבנים לעברם ולעבר אוטובוסים שחלפו במקום. כתוצאה מיידוי האבנים נגרם נזק לכמה אוטובוסים וכלי רכב. שני חשודים נעצרו ושניים נוספו עוכבו לחקירה.
בתיעוד מהמקום נראה שוטר מרחיק באלימות צעיר מרחבת שער שכם. הסרטון, שפורסם ברשתות הערביות, לא מציג את תחילת האירוע. בסרטון נראה השוטר מכה את הצעיר באגרופים, באלה ובבעיטה. לטענת קרוביו של הצעיר שתועד, "הוא ישב על המדרגות והותקף ללא סיבה, וגם גירשו אותו מהמקום. הוא ניסה להבין למה מגרשים אותו והשוטר בחר להרביץ לו". שוטר נוסף נראה קורע את חולצתו של צעיר אחר במהלך התקרית.
המשטרה מסרה בתגובה לסרטון: "במסגרת פעילות לוחמי מג"ב לפיזור הפרות סדר בשער שכם, הרחיקו הלוחמים את המתפרעים מאזור החיכוך תוך שימוש באמצעים. החשודים בסרטון התפרעו ותקפו את הלוחמים שהרחיקו אותם מהמקום. לוחמי מג"ב ימשיכו לפעול בנחישות נגד מתפרעים ומפרי סדר".
כמו כן, מהמשטרה נמסר כי הארבעה שעוכבו ונעצרו היו מעורבים "באירועי אלימות והפרת הסדר הציבורי".
במקרה אחר אמש בירושלים, נעצר ספורטאי יהודי מוכר בכניסה לכותל המערבי, בחשד שתקף שוטרים. הספורטאי, לפי החשד, תקף גם סדרן של הכותל שנפצע באורח קל ופונה לבית חולים שערי צדק.
ביום שישי האחרון התקוטטו עשרות יהודים וערבים בשער שכם. הקטטה נמשכה עד ששוטרים הגיעו והפרידו בין המחנות, ובסיומה נער ערבי עוכב לחקירה.
פורסם לראשונה: 22:39, 11.10.21