כבר שישה ימים שמשפחתו של ינון מנחם בן ה-52 מראש העין מחפשת אחריו בכל מקום, לאחר שיצא מהבית במוצאי שבת וטרם חזר או יצר קשר. אחותו מיכל סיפרה ל-ynet כי בני המשפחה הגיעו לתל אביב, לחופי הים, וליערות והגבעות שמסביב לראש העין - אך טרם מצאו קצה חוט שיוביל אותם לינון
"ינון הוא אדם שקט ועדין, שלא נוהג להיעדר", סיפרה מיכל. "לפעמים הוא נסע לתל אביב וחזר הביתה, אבל לא נהג לבקר חברים ותמיד היה בבית עם המשפחה". היא ציינה כי מאז פטירת אביהם מצב רוחו הידרדר, אך היעלמותו למשך זמן כה ממושך היא דבר חריג. "כל המשפחה מודאגת. הוא לא לקח איתו טלפון או כסף, החיים שלנו התהפכו", אמרה.
1 צפייה בגלריה
ינון מנחם
ינון מנחם
ינון מנחם
(באדיבות המשפחה)
"כולנו דואגים ונרתמים לחיפושים", הוסיפה האחות וציינה כי החיפושים הגיעו עד לבית אריה שבשומרון. "חיפשנו אותו ביישוב וביערות שמסביבו. בכל יום אנחנו מגיעים לתחנת המשטרה שמסייעת לנו בחיפושים, אך עד עכשיו לא מצאנו אותו. ככל שהזמן עובר הדאגה והחרדה לגורלו רק עולות. אנחנו מבקשים מהציבור לסייע לנו בחיפושים וליצור קשר עם המשטרה במקרה שמבחינים בו".
המשפחה ציינה כי בפעם האחרונה שנצפה לבש ינון מכנסיים קצרים בצבע אדום, חולצה קצרה וכהה - והיה יחף. מבנה גופו רזה, עיניו בצבע חום, גובהו 180 ס"מ ושיערו בצבע אפור. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או להתקשר לתחנת משטרת ראש העין בטלפון 03-9004444.