2 צפייה בגלריה
רותם מזרחי
רותם מזרחי
נעצר שוב. רותם מזרחי
רותם מזרחי, תושב קריית מוצקין המכונה "נוכל הנשים" - הכה שוב ונעצר. בשבוע הבא הוא אמור להתחיל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, אך למרות זאת, כך מתברר - הוא ממשיך להתחזות, לנצל ולפגוע ונשים.
שלשום נעצר מזרחי (39) בחשד שהערים על נשים ברשת תוך שהוא משתמש בזהות בדויה, קיים עמן מפגשים אינטימיים ובחלק מהמקרים אף גנב מהן כספים. ב-3 באוגוסט אמור מזרחי להתחיל ולרצות עונש מאסר בן 14 חודשים שנגזר עליו בגין עבירות של גניבה בנסיבות דומות. מזרחי הגיש ערר על ההרשעה לבית המשפט המחוזי, אך נדחה.
היחידה המרכזית במחוז חוף עצרה את מזרחי בעקבות תלונות של שמונה נשים שטענו כי הוא השתמש בזהות בדויה והתחזה לאדם העוסק בין היתר בתפקידים ביטחוניים. מהחקירה עולה כי מזרחי נהג באופן שיטתי ליצור קשר עם הנשים ברחבי הארץ באמצעות שיטוט באתרי היכרויות וברשתות חברתיות, וזאת על מנת לקיים במרמה קשר אינטימי ולהוציא כספים וכן להתגורר על חשבונן.
חקירתו של מזרחי מנוהלת על ידי חוקרי מחלק ההונאה ביחידה המרכזית של מחוז חוף. החוקרים מייחסים לו חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, שיבוש מהלכי חקירה, גניבה והונאה בכרטיס חיוב. מעצרו הוארך אתמול עד ליום כניסתו לכלא, ב-3 באוגוסט.
במשטרה מזהירים שוב את הציבור ממעשי נוכלות ברשת וממליצים לגלות זהירות, ערנות וחשדנות בכל הנוגע להיכרויות באתרים וברשתות החברתיות.

הנוכל הכה שוב: "העולם שלי קרס"

לפני כחודש פורסמו ב-ynet דברים שכתבה הילה בן-נון, תושבת ירושלים, שנפלה קורבן למעלליו של מזרחי לאחר ששיתפה את סיפורה בפייסבוק. לאחר שגילתה שמזרחי הוא למעשה מתחזה - הידרדר מצבה הנפשי.
"אני רוצה לספר שנפלתי בידיו של מתחזה סוציופת שהונה מעל מאה נשים", היא כתבה. "אני רוצה להתריע כי הבושה מעולם לא הייתה שלי. עשיתי הכול כדי לשרוד. החוויה הזו תשנה לי את החיים". לדבריה, פנה אליה מזרחי דרך רשת חברתית, סיפר ששמו תומר בר אבן, שהוא קצין מילואים בסיירת מטכ"ל ובעל שני תארים אקדמיים. "לדבריו, הוא עובד באבטחה בינלאומית ולכן נוסע הרבה לחו"ל", כתבה בן נון.
2 צפייה בגלריה
רותם מזרחי
רותם מזרחי
התחזה והוציא כספים במרמה מנשים. רותם מזרחי
"החיבור היה מהיר, היה קליק מטורף. לא האמנתי שאפשר למצוא מישהו במחוזות הטוויטר ובאמת להתחבר אליו ברמה כל כך גבוהה. אמא שלי גילתה בסוף שהוא בעצם מתחזה לאחר שמצאה את כרטיס הרב קו שלו שהיה רשום על שמו האמיתי, ולאחר חיפוש ברשת הבינה שמדובר בעבריין מורשע שפגע בעשרות נשים".
"הסיפור שלי הוא אחד מתוך מאה", סיפרה בן נון, "אני לא מתכוונת לשתוק ואני מקווה שהמקרה שלי יהיה האחרון. הגשתי תלונה במשטרה על מרמה, התחזות ואינוס בהסכמה ומסע הריפוי שלי מתחיל עכשיו כי הבושה חייבת לעבור צד".