1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירה נגד שוטר שנתפס מתערטל בשיחים סמוך לחניון באזור גן החיות התנכ"י בירושלים - כך נודע ל-ynet.
האירוע התחיל עם קבלת דיווח במשטרת ירושלים על אדם חשוד שעומד בשיחים, בסמוך לגן החיות התנכ"י בירושלים, במקום שמשמש בין היתר כציר מרכזי להברחת שוהים בלתי חוקיים לשטח ישראל. במקביל, התקבל במשטרה דיווח על התנהגות חריגה של קבוצת שב"חים בסמוך לגדר ההפרדה, ועל כן תחילה עלה חשד שהגבר שעומד בשיחים נמצא שם למטרת סיוע לאותה קבוצה להיכנס לישראל.
שוטרים שהגיעו למקום איתרו את החשוד בשיחים בסמוך לחניה, שם גם עמד רכב עם זוג אזרחים בתוכו, שהגיעו לשם על מנת להתעלס. השוטרים ניסו להבין מדוע החשוד מתחבא בשיחים וחקרו אותו במקום. הוא טען בפניהם כי הוא שוטר בעצמו, ונמצא שם בפעילות סמויה לאיתור ותפיסה של שב"חים.
השוטרים העבירו דיווח למח"ש, שפתחה בחקירת המקרה. החקירה העלתה כי החשוד הוא אכן שוטר במשמר הגבול, אך בניגוד לדבריו הוא לא היה שם למטרה מבצעית או מודיעינית, אלא התחבא בשיחים, תצפת על זוגות שהגיעו למקום על מנת להתעלס, ונתפס מבצע בעצמו מעשה מגונה בפומבי. הוא שוחרר למעצר בית, והחקירה בעניינו נמשכת.