הסופר והבמאי הירושלמי יוסי אבישר (82) הותקף לפני שבוע וחצי על ידי נהג אלמוני ליד ביתו, לאחר שהאחרון ביקש לחנות במתחם של חניות פרטיות, ואבישר ביקש ממנו להזיז את רכבו. בעקבות התקיפה אושפז אבישר בבית החולים שערי צדק בבירה עם שמונה צלעות שבורות ושבר בידו.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבישר סופר ובמאי ירושלמי הותקף על ידי אלמוני לאחר שביקש ממנו להזיז את רכבו
יוסי אבישר סופר ובמאי ירושלמי הותקף על ידי אלמוני לאחר שביקש ממנו להזיז את רכבו
"אצטרך לעבור עוד ניתוחים". אבישר בבית החולים
(באדיבות המצולם)
אבישר סיפר כי על מה שהתרחש ביום שהותקף. "חזרתי מקניות, מאחוריי עמד רכב שביקש לחנות במתחם חניות פרטי של דיירי המקום. אמרתי לו שמדובר בחנייה פרטית ושהוא לא יכול להיכנס, לאחר מכן הנהג יצא מהרכב וצעק 'אתה איש רע'. יצאתי מהרכב עם מקל ההליכה שלי, אני אחרי ניתוח ובקושי הולך, ורציתי לצלם אותו ואת הרכב ולהגיש תלונה", אמר אבישר.
לדבריו, בזמן שניסה לצלם את הרכב, הנהג יצא ממנו והתנפל עליו. "לא הספקתי לצלם אותו והוא קפץ עליי", אמר אבישר. "עפתי על הרצפה אחורה שלושה-ארבעה מטרים עם מקל ההליכה, היד שלי התרסקה לגמרי וצעקתי 'תקראו למשטרה ואמבולנס'. הגעתי לבית החולים ואבחנו לי שמונה צלעות שבורות ושבר משמעותי ביד ואצטרך לעבור עוד ניתוחים".
אבישר מתח ביקורת על התנהלות המשטרה. "אל בית החולים הגיעה שוטרת שביקשה שנגיש תלונה מקוונת, מאז לא שמעתי מהמשטרה כלום, הם אפילו לא עונים לטלפון", הוא אמר.
לדברי אבישר, אשתו של הנהג התוקף הגיעה לבית החולים וביקשה לברר מה מצבו. "ביום השני שהייתי בבית החולים הגיעה אישה ואמרה שהיא אשתו של הנהג וביקשה לברר פרטים. הייתי מאושפז תשעה ימים ואתמול שוחררתי לביתו של בני", הוא אמר. "לבית שלי אני לא יכול לחזור בקרוב בגלל שאני מתקשה לעלות במדרגות. האלימות שוברת שיאים, כולם מתייחסים להכול בבדיחות הדעת. היום אני עלה נידף ברוח, יום אחד גם התוקף הזה יהיה מבוגר".
מהמשטרה נמסר: "אנחנו רואים בחומרה כל מקרה אלימות ומיד עם קבלת התלונה על המקרה, נפתחה חקירה תוך שבוצעו מגוון פעולות עד כה במטרה לאתר את החשוד במעשה. נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין".