2 צפייה בגלריה
עמוס לוזון
עמוס לוזון
עמוס לוזון
(צילום: מוטי קמחי)
בית המשפט לנוער בבת ים האריך בצהריים (רביעי) ביומיים את מעצרו של החשוד השלישי בפרשת הסרטון המיני והסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון. פרטי החשוד, בנו של שופט בית משפט, אסורים בפרסום מכיוון שמדובר בקטין בן 17. לפי החשד, הנער הוא זה שהתקשר כדי לסחוט באיומים את לוזון.
עורך דינו של הנער, עופר ברטל, אמר כי בכוונתו לערער על הארכת המעצר ולבקש לשחררו למעצר בית. המשטרה מייחסת לנער עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית.

במקביל, בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול ביומיים את מעצרם של שני הצעירים מכפר שמריהו שלפי החשד מעורבים גם הם בסחיטה באיומים של איש העסקים. על שמם ותמונת החשודים, בן של בעל חברה ציבורית במשק (20) ובן של בעל קבוצת כדורגל (28), הוטל צו איסור פרסום לבקשת עורכי דינם. השניים חשודים גם בקשירת קשר לפשע ופגיעה בפרטיות באמצעות פרסום של צנעת הפרט והטרדה מינית.
השלושה נעצרו כשבועיים וחצי אחרי הפצת הסרטון המיני ברשת, שתיעד לכאורה בסתר את הנעשה בתוך חצר ביתו של לוזון בארסוף. הצעירים חשודים גם בירי לעבר בית ילדיו. לבן בעלי קבוצת הכדורגל מיוחס צילום הסרטון משטח ציבורי לבריכה בחצר הבית הפרטי. לפי החשד, הסרטון הועבר לבנו של בעל החברה הציבורית, ואז נמסר לנער שחייג ללוזון. הדרישה הכספית נאמדת באלפי שקלים בלבד.
2 צפייה בגלריה
אחד החשודים בהפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון
אחד החשודים בהפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון
אחד החשודים בהפצת הסרטון
(צילום: יריב כץ)
מקורב לאחד החשודים אמר: "מוזר שילדים שהכסף לא חסר להם, נקלעו לכזאת פרשייה והמשטרה מייחסת להם סחיטה באיומים".
עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני, שמייצגים את בן בעל קבוצת הכדורגל, אמרו: "לחשוד אין כל קשר לאירוע הסחיטה, זאת עובדה שברורה כבר כעת ולא תשתנה עם סיומה של החקירה. אנחנו בטוחים שהוא ישוחרר בקרוב לביתו".
לוזון, בן 62, הוא מחזיק השליטה בחברה "קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה", שנסחרת בבורסה ובה הוא מכהן כמנכ"ל וכדירקטור. בנוסף, לוזון היה גם הבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה, שאותה רכש לפני 30 שנה ביחד עם אחיו אבי לוזון.