"רב הנסתר על הגלוי": כך תיארו במשטרה את חקירת רצח הצעיר (21) במעלה אדומים, שהתרחש בלילה שבין רביעי לחמישי. פרטים חדשים מהחקירה מעלים כי באופן תמוה, בעל האקדח מסר אותו לחשוד בירי מאחר שהוא עשה לו באותה עת מסאז' - וביקש את אקדחו על מנת "שיהיה נוח יותר". כשהחזיק באקדח, החשוד טען אותו וירה לעבר חברם הנוסף שנכח בדירה, והרג אותו. בחקירה טען החשוד: "אני לא יודע למה עשיתי את זה".
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח במעלה אדומים
זירת הרצח במעלה אדומים
זירת הרצח במעלה אדומים
הצעיר שנורה למוות הוא תושב מעלה אדומים אביעד שמואל מריאן. הן היורה, יוצא יחידת דובדבן, והן בעל האקדח, נעצרו כאמור בזירה. חבר נוסף של המעורבים שוחרר בתנאים מגבילים, אך בית משפט השלום בירושלים הורה להטיל צו איסור פרסום על שמו של בעל האקדח והאריך את מעצרו בחמישה ימים. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך אף הוא בחמישה ימים.
מוקדם יותר נודע כי בעל האקדח קיבל את רישיון הנשק שלו ממש לאחרונה, במהלך ימי המלחמה וכחלק מהמדיניות המקלה של המשרד לביטחון לאומי על הקריטריונים לנשיאת נשק.
עו"ד חן הולנדר, המייצג את החשוד בירי, מסר: "מדובר בטרגדיה איומה שבה בשוגג קופחו חייו של המנוח, שהיה חברו הטוב של מרשי. אני מקווה שהתמונה תתבהר במהרה וגורמי החקירה ישלימו עם העובדה שמדובר בתאונה מצערת, שמרשי כואב אותה מאוד".
עו"ד דותן דניאלי, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את בעל האקדח, מסר: "מדובר באירוע טרגי ביותר ואנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת המנוח. מרשי נמצא במצב נפשי קשה, לאחר שחבר ילדותו הטוב מת באירוע. הוא כמובן משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים, ואנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותקדים לשחררו".