המשטרה עצרה שני מפונים, צעיר בן 18 ונער מתחת לגיל 16, שתקפו מאבטח במלון באילת - שבועות לאחר שהוציא אותם מחדר האוכל במלון, שאליו נכנסו ללא היתר. למאבטח נגרמו חבלות והוא נזקק לטיפול, המשטרה הודיעה שתגיש נגד השניים כתב אישום. צפו בתיעוד התקיפה:

1 צפייה בגלריה
תיעוד: שני מפונים תקפו מאבטח בבית מלון הרודס באילת
תיעוד: שני מפונים תקפו מאבטח בבית מלון הרודס באילת
מתוך תיעוד התקיפה. "מעשים שמעידים על מסוכנות גבוהה"
בסוף חודש ינואר הבחין מאבטח במלון "הרודס" בשניים סועדים יחד עם חברם (מפונה מאחד מיישובי הדרום ששוהה בהיתר במלון עם בני משפחתו - מ"ת), לאחר שנכנסו למלון ללא היתר וללא רשות. המאבטח פנה לשניים ובו במקום, למורת רוחם, הוציא אותם מחדר האוכל ומהשטחי המלון.
ב-28 בפברואר, הוזעקו שוטרי מרחב אילת למלון הרודס, עם קבלת דיווח אודות תקיפת מאבטח ע"י שניים. מעדות המאבטח עלה כי הוא הותקף על ידי השניים שהרחיק מהמלון כמה שבועות קודם לכן. בסמוך לכך, פתחה משטרת מרחב אילת בחקירת נסיבות האירוע, ותוך זמן קצר הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות שני החשודים ולעצור אותם.
החקירה העלתה כי השניים, ששוהים באחד מבתי המלון אילת בעקבות פינויי יישובם בשל המלחמה, ביקשו להיכנס למלון הרודס על מנת לשהות בו יחד עם חברם. משלא אושרה כניסתם ע"י המאבטחים, נכנסו על דעת עצמם ואף הגדילו לעשות וישבו בחדר אוכל עובדים, וסעדו בו. משהבחין בהם המאבטח הוציאם מחדר האוכל והרחיקם מכותלי בית המלון.
על אף חלוף הזמן, השניים ביקשו לנקום את הוצאתם מהמלון, וב-28 בפברואר, בשעת לילה מאוחרת, הבחינו במאבטח, בעת ששהה בחדר הביטחון הסמוך לחניון מלון הרודס. הם תקפו אותו – האחד באמצעות התזת גז פלפל בעיניו, והשני באמצעות זריקת אבן שבה הצטייד מבעוד מועד וחפצים נוספים שהטיח על פניו – כל זאת כשהם מתריסים באוזניו – "אתה לא מתבייש לזרוק לנו את האוכל בפנים?". בעקבות התקיפה, נגרמו למאבטח חבלות והוא נזקק לטיפול רפואי ממושך.
חוקרי המשטרה באילת סבורים היו כי מעשיהם של השניים – הדרך שבה הסיגו גבול למלון ותכנון מעשה נקמתם במאבטח - מעידים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת מהם, ופנו לבית המשפט בבקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, ולא להסתפק בחלופת מעצר אחרת.
בימים אלה הגישה חטיבת התביעות של משטרת אילת כתב אישום המייחס להם עבירת תקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים נגדם.
ממלון הרודס נמסר: "המקרה אירע בינואר האחרון ומיד הועבר לטיפול המשטרה".