מאור יוסף בן ה-10 הוא הילד שנדרס אתמול (חמישי) למוות באשדוד על-ידי אוטובוס בזמן שחצה מעבר חצייה סמוך לתחנה המרכזית ברחוב מנחם בגין. המשטרה החליטה לעצור את הנהג הפוגע (48) שעוכב בזירה ונלקח לחקירה, ובמהלך היום תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.
1 צפייה בגלריה
מאור יוסף בן ה-8,  ההרוג בתאונת הדרכים באשדוד
מאור יוסף בן ה-8,  ההרוג בתאונת הדרכים באשדוד
נדרס בדרך לקניון. מאור יוסף
(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
יחד עם יוסף נפצע ילד בן 11 באורח קל, ופונה לבית החולים אסותא באשדוד עם חבלה בגפיים. הפרמדיקית אושרית חדד והחובש נאור אזרזר ממד"א סיפרו כי יוסף שכב על הכביש במרחק רב מהאוטובוס כשהוא ללא דופק וללא נשימה. "ביצענו בדיקות רפואיות ומיחד התחלנו בפעולות החייאה ועצירת דימומים לילד שהיה מחוסר הכרה. פינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים, כשמצבו קריטי. הילד השני, שנפגע באורח קל, היה בהכרה מלאה - ולאחר טיפול ראשוני בשטח פונה באמבולנס מד"א כשמצבו יציב".
למקום הגיעו בוחני תנועה של המשטרה, ונהג האוטובוס מסר את גרסתו לתאונה. במשטרה אמרו כי "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה חוקרים את זירת התאונה הקטלנית, ועיכבו לחקירה את נהג האוטובוס הציבורי. מחקירה ראשונית של הזירה, עולה החשד שנהג האוטובוס שיצא ממתחם התחנה המרכזית, פגע במנוח בזמן שהוא ככל הנראה היה במעבר החצייה, ופוצע אותו באורח אנוש".