1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
מעצרו של בן חמו הוארך בארבעה ימים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בן 26 מאור עקיבא נעצר בחשד שאנס צעירה מהשרון, תקף אותה, איים עליה והפיץ תמונות אינטימיות שלה שצולמו ללא ידיעתה וללא הסכמתה. הצעיר, שמעון בן חמו, הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. מעצרו הוארך בארבעה ימים.
הצעירה התלוננה במשטרה נגד בן חמו לפני כמה ימים. היא סיפרה שהייתה עמו בעבר בקשר אינטימי ושהוא אנס אותה לפני כמה חודשים, אך היא לא התלוננה. לדבריה, היא החליטה להגיש תלונה לאחר שבשבועות האחרונים איים עליה והפיץ תמונות שלה.
בעקבות התלונה נפתחה חקירה במשטרת חדרה ונעשו ניסיונות לאתר את בן חמו. הוא התייצב לאחר מכן בתחנת המשטרה ונעצר בחשד לבעילה שלא בהסכמה חופשית, איומים ופרסום תועבה. בחקירתו הכחיש בן חמו את המיוחס לו וטוען כי המתלוננת - בת זוגו בעבר - היא ששלחה לו תמונה אינטימית שלה שהובילה לוויכוח ביניהם.
בדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בחדרה אמר נציג המשטרה רועי מסורי כי החשוד מכחיש בתוקף את האונס ואף מכחיש שאיים עליה. בנוגע להפצת הצילומים, אמר שאינו זוכר זאת. "חומרי החקירה מחזקים בשלב זה את החשד כלפיו ויש חשש לשלום המתלוננת", אמר מסורי וציין שהמשטרה צריכה עדיין לחקור 14 עדים. סנגורו של בן חמו טען מנגד כי למרשו אין עבר פלילי וביקש לשחרר אותו למעצר בית.
השופט אביהו גופמן קבע כי מעיון בתיק החקירה השתכנע שקיים חשד סביר שהעבירות בוצעו: "על פי החומר בתיק עולה לכאורה חשש לבעילה ללא הסכמה וכן, וזאת לדעתי עיקר העבירות, פרסום תמונות אינטימיות של המתלוננת". הוא הורה להאריך את מעצרו של בן חמו בארבעה ימים.