הולך רגל בן 76 שחצה את הכביש במעבר חצייה בעיר מגוריו קריית שמונה נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת אוטובוס. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום התאונה קבעו את מותו של הגבר. הנהג הפוגע, בן 51, עוכב על-ידי המשטרה וצפוי להיחקר בהמשך. בוחן תנועה הוזעק למקום כדי לבדוק את נסיבות התאונה.
1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בקריית שמונה
זירת תאונת הדרכים בקריית שמונה
זירת התאונה, הבוקר
מפרטי החקירה עלה כי התאונה אירעה סמוך לשעה 07:20 ברחוב המכבים בעיר. האוטובוס פגע בהולך הרגל בעוצמה, והעיף אותו למרחק רב.
פרמדיק מד"א איגור קרסני, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל הנשמות, עצירת דימומים ומתן תרופות והעברנו דיווח למוקד על מנת להזניק את מסוק מד"א. במהלך הטיפול הרפואי יחד עם צוות המסוק של מד"א שנחת במנחת סמוך, מצבו של הפצוע הידרדר ונאלצנו לקבוע את מותו".
אתמול נהרגה הולכת רגל בת 77 מפגיעת משאית גרר במעבר חצייה מול קניון הדר שבשכונת תלפיות בירושלים. פלג גופה התחתון נלכד תחת המשאית, ואחרי שחולצה היא פונתה לבית החולים שערי צדק, שם נקבע מותה. בוחני התנועה של המשטרה אספו ממצאים בזירה והחלו בחקירת הנהג הפוגע.
בשבעת הימים האחרונים נהרגו שבעה בני אדם בתאונות דרכים. בתאונה שהתרחשה ביום שישי שעבר בשעות הערב נהרג צעיר כבן 20 בהתנגשות בין שני כלי רכב בנגב. ביום ראשון האחרון נהרג רוכב אופנוע שהחליק בכביש 1. באותו יום נהרגו שתי נשים בתאונה עצמית בחניון בחולון, ושלשום נפגע רוכב אופנוע ממשאית ליד חדרה ונהרג.